Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 hei alle sammen! er det noen av dere som har skrevet leserinnlegg i avisa noengang?og isåfall om hva..?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 Ja. Skrev innlegg da jeg som elev på videregående ble nektet inngang i butikken fordi jeg var elev på videregående.
Gjest Milah Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 Nei, det har jeg aldri gjort. Men har vært veldig fristet et par ganger..
Tusenfryd Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, jeg fikk det også på trykk i Aftenposten. Jeg skrev om hvor forbannet ignorante mennesker i Oslo er, som går forbi syke mennesker som ligger på gaten og har det vondt, uten en gang å gidde å ringe etter ambulanse! Ja, dette var da en alkis... og da trår besteborgerne forsiktig rundt...
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Jepp. Flere ganger. Jeg er min fars datter.....
Gjest Violetta Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, flere ganger. Eller ringt inn også da, men det går vel for det samme?
Gjest Gulltopp Skrevet 2. oktober 2005 #8 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, jeg fikk det også på trykk i Aftenposten. Jeg skrev om hvor forbannet ignorante mennesker i Oslo er, som går forbi syke mennesker som ligger på gaten og har det vondt, uten en gang å gidde å ringe etter ambulanse! Ja, dette var da en alkis... og da trår besteborgerne forsiktig rundt... ← Jeg sendte en SMS for et par måneder siden, men kom ikke på trykk. Saken det gjaldt, var hvorvidt bruk av bandnavn som gir assosiasjoner til terror og nazisme, er OK eller ikke. Det hadde nemlig vært en artikkel om det i avisen den dagen.
Gjest Fruktfat Skrevet 2. oktober 2005 #10 Skrevet 2. oktober 2005 ja, i vg, om clintons besøk (noen år siden...)
Gjest Spacegirl Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, jeg skrev et par innlegg i forbindelse med siste eu-avstemming.
ashera Skrevet 3. oktober 2005 #12 Skrevet 3. oktober 2005 Både leserinnlegg og kronikker relatert til mitt fagområde.
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #13 Skrevet 3. oktober 2005 Skrev leserinnlegg da jeg gikk på ungdomsskolen..
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 Ja, for EU, for vin i butikkene, om en bedre kulturpolitikk a' la Lars-Roar Langsletten, m.m.
Catzy Skrevet 3. oktober 2005 #15 Skrevet 3. oktober 2005 Har skrevet og fått på trykk, for flere år siden. Jeg skrev om hvem som fikk lov til å ha på norsk bunad, etter at Fatma Jynge fikk masse tyn for å lede 17-mai-komiteen og stille i Oslo-drakten i 17-mai-tog. Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #16 Skrevet 3. oktober 2005 Det har jeg, i flere aviser, både landsdekkende og lokale.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2005 #18 Skrevet 3. oktober 2005 jeg har prøvd å få innlegg på trykk i aftenposten (som jo er min lokalavis, nemlig aftenaften). Det som irriterer meg er at det er mye lettere å få innlegg på trykk i den avisa, hvis du har en tittel og en respeltert jobb. Feks har min far fått flere innlegg på trykk fordi han er professor, selv om det han skriver om bare er tull og lite relevant. (jada han har skrevet noe bra også, men mye av det hadde ikke kommet på trykk hvis jeg hadde skrevet det). Og for å ta et konkret eks: en jeg kjenner som også er professor fikk innlegg på trykk om fargen på trikken! Tross alt viktigere ting jeg skrev om, men ble altså bare forkastet...
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #19 Skrevet 4. oktober 2005 Jepp, men bare en gang, burde vært flinkere. Fikk det på trykk og fikk mye ros
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2005 #20 Skrevet 6. oktober 2005 Jada, opptil flere ganger. Både i lokalavis, landsdekkende, samt i bladet Elle. (Har forresten jobba i en avis også.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå