AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Kjæresten er nettopp begynt i jobb på plattform. Han har nå vært der i 1,5 uke og snakker bare om hvor mye han elsker kollegaene sine, hvor gøy det er og hvor bra han har det. Jeg er veldig glad på hans vegne, men syns det er rart at han ikke sier han savner meg eller gi antydning til dette. Grunnen til at vi tenkte positivt om denne jobben var jo for at vi fikk savne hverandre. Når jeg tar det opp sier han at han savner meg, men det er jo noe han må si nesten. Vi snakket også mye om å sende hverandre fine meldinger når han er borte, men er stort sett bare en liten god natt melding. Anonymkode: e7926...09c
Tone83 Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Det blir mindre gøy etterhvert, da vil han merke det. Nå er alt nytt og spennende og det nye tar opp fokuset. 10
nordlending Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Det er nok masse å sette seg inn i når han nettopp har byttet jobb, så han er mest sannsynlig veldig opptatt. 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Du vil nok like han bedre når du får se lønnsslippen hans og får låne kredittkortet hans. Anonymkode: b2542...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Så bra at han trives i ny jobb 😊 Anonymkode: f325e...e84 3
Hulderen Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Alt er helt nytt. Han har så mye nye inntrykk og opplevelser at han ikke har hatt tid til å savne deg enda, Gi det litt tid. Savner du ham så mye da? Nyt egentiden nå, pass på å få mye ut av den. Så kan dere begge savne hverandre senere. 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Det finnes kvinner på plattform også, så hvorfor savne deg når han får dekket sitt behov der? Anonymkode: 7a3a2...a39
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Det er alltid vanskeligere for den som er hjemme enn den som reiser. Han er opptatt, lære seg ny jobb, bli kjent med nye mennesker o.l. Jeg antar han arbeider 12 timers skift? Min eks jobbet på båt, 4 uker på 4 uker av. Savnet kom ikke skikkelig før rundt slutten av uke 2. De første to ukene var det litt deilig å bare kunne fokusere på seg selv 🙈Vi var dog veldig vant med å være borte fra hverandre. Anonymkode: 87be2...d5f 1
Sansx Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det finnes kvinner på plattform også, så hvorfor savne deg når han får dekket sitt behov der? Anonymkode: 7a3a2...a39 Slå av dataen, vær sosial og smiiiil. Så får du det nok bedre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå