AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Føler meg stadig tatt for gitt i familien min. Er 33 år, gift og har to små barn. Aldri får jeg komplimenter, kjærtegn, trøst eller anerkjennesle av mannen min. Aldri gjør han det lille ekstra for meg. I helgen har jeg vært syk. Ingen spørsmål om hvordan formen er, hvordan jeg har det. Som alle andre dager, kommer barn og familie i første rekke. Jeg lager alt av mat og fikser i hus og hjem. Han tar aldri bilde av meg med barna (jeg tar mye av dem), Aldri ser han meg dypt i øynene og sier fine ting, eller stryker meg på ryggen. Kjenner meg bare så motløs. Er dette vanlig? Noen tips til å hvordan få det bedre? Anonymkode: c45c7...c24
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Har det heit likt. Det er vondt Anonymkode: 4c8cf...c41 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Gjør du tilsvarende for ham? Anonymkode: 17e50...3e3 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg hadde det slik, det hjalp ikke å snakke om det heller. Men min nye samboer er helt motsatt. Noen ganger kan det til og med bli litt mye "Går det bra med deg?" Men jeg er så glad for at han er slik. Anonymkode: 9427c...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Har du snakket med ham om dette? Hva du mangler? Anonymkode: 18ed2...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 Hvorfor lagde du middag da du var syk? Sa du ikke at du var dårlig og satte deg i sofaen foran TVen, eller gikk og la deg? De hadde sikkert merket før eller senere at det ikke magisk kom mat på bordet. Anonymkode: fada1...52b 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Fortsettelse Noen menn er slik at hvis de ser at kvinnene styrer på på kjøkkenet, så er de ikke syke. Hvis de legger seg, eller sier at de er syke, så er de syke. Eksen min var sånn at jeg var ikke syk med mindre jeg var innlagt på sykehus, så jeg måtte lage middag selv om jeg spydde og dreit i vinkel og ikke hadde spist på 24 timer... Rydde etter alle måltidene måtte jeg gjøre når jeg var frisk.... Anonymkode: fada1...52b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Er ikke det å ta hverandre for gitt noe av poenget med et varig og stabilt forhold? Man kan være seg selv og stole på at den andre alltid er der uten å måtte gå på tå hev, være på tilbudssiden og lire av seg falske komplimenter. Anonymkode: 2919b...57f 3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Føler meg stadig tatt for gitt i familien min. Er 33 år, gift og har to små barn. Aldri får jeg komplimenter, kjærtegn, trøst eller anerkjennesle av mannen min. Aldri gjør han det lille ekstra for meg. I helgen har jeg vært syk. Ingen spørsmål om hvordan formen er, hvordan jeg har det. Som alle andre dager, kommer barn og familie i første rekke. Jeg lager alt av mat og fikser i hus og hjem. Han tar aldri bilde av meg med barna (jeg tar mye av dem), Aldri ser han meg dypt i øynene og sier fine ting, eller stryker meg på ryggen. Kjenner meg bare så motløs. Er dette vanlig? Noen tips til å hvordan få det bedre? Anonymkode: c45c7...c24 Han kan ikke lese tankene dine. Hva med å si til han at du er syk, og at han må ta seg av barn, middag og husarbeid denne helgen. Hva med å si til han at du føler du gjør mesteparten av matlagingen og at du fikser hus og hjem mer enn han? Si at du føler det er skjevt fordelt. Spør han om han ikke elsker deg lenger siden han ikke sier fine ting til deg, stryker på deg osv. Mannfolk liker direkte, korte, ærlige beskjeder og ikke at man snakker rundt grøten. Si det som det er og ikke gå rundt og håpe på at ting plutselig forandrer seg når du ikke sier noen ting. Det kommer aldri til å skje. Så lenge du ikke sier noe så tror han at alt er bra og at du er kjempelykkelig. Anonymkode: 7a197...45e
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 Lås døra til soverommet og bli der i helga. Sett lapp på døra, "mamma er syk. Ikke bank på". Anonymkode: 8df2e...b3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå