AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Altså, nå er jeg så drittlei. Hver gang jeg prøver å komme inn på temaet husarbeid, så blir han dødelig fornærmet, ufin og sur. Prøvde igjen nå nettopp, men nei, det funket dårlig. Arg... Vurderer å forlate hele mannen etter 16 år sammen. Han er lat og ubrukelig rundt husarbeid. Hjelper fint lite at han er sååå flink med ettåringen våres, når han ikke evner å rydde samtidig. Anonymkode: c739d...722 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DDksSPZTZES0&ved=2ahUKEwj-4bf8u8DzAhXuxIsKHacZCakQ3yx6BAgFEAI&usg=AOvVaw3cL7c243-wLrfijZoLb3GJ Anonymkode: cfc77...0e3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Dump han. En god mann skal også vaske i hjemmet. Vi lever ikke på 50-tallet Anonymkode: 18811...6b5 18
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: cfc77...0e3 Åååh så morsom du er. Du er så morsom at du måtte poste den ikke bare en, men to ganger! Superkul altså Anonymkode: 99c24...bcf 30
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vurderer å forlate hele mannen etter 16 år sammen. Han er lat og ubrukelig rundt husarbeid. Hjelper fint lite at han er sååå flink med ettåringen våres, når han ikke evner å rydde samtidig. Du kommer til å få det langt enklere uten han i hus. Støtter deg fullt ut. Det beste jeg gjorde var å forlate den ubrukelige mannen. Det har vært flere tråder om dette i det siste, bare å sjekke de ut for mer støtte Anonymkode: c2dc2...b1d 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 At kvinner får barn med sånne menn forstår jeg ikke. Du får det enklere alene, uten et voksent barn. Noe så vanvittig turn off med en mann som sutrer over husarbeid. Anonymkode: bc983...09b 19
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Du var sammen med en lat og udugelig mann i 14 år, og likevel valgte du å få barn med han, og dermed påta deg enda mer husarbeid? Anonymkode: b91b1...baf 17
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du var sammen med en lat og udugelig mann i 14 år, og likevel valgte du å få barn med han, og dermed påta deg enda mer husarbeid? Anonymkode: b91b1...baf Han var ikke slik før. Anonymkode: c739d...722 4
Maleficenta Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han var ikke slik før. Anonymkode: c739d...722 er du sikker på at han ikke var det? Kan jo være det er synligere nå med et lite barn 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han var ikke slik før. Anonymkode: c739d...722 Så han ble det helt plutselig når dere fikk barn? Eller har du kanskje sett hvor mye MER du må gjøre nå som du har barn. Anonymkode: bc983...09b 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #12 Skrevet 10. oktober 2021 Han har blitt bortskjemt nå når du har vært hjemme i permisjon? Man slutter ikke plutselig å gjøre husarbeide ellers? Hvem gjorde husarbeide når han var i permisjon og du var i jobb? Anonymkode: b91b1...baf 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 Maleficenta skrev (4 minutter siden): er du sikker på at han ikke var det? Kan jo være det er synligere nå med et lite barn AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han ble det helt plutselig når dere fikk barn? Eller har du kanskje sett hvor mye MER du må gjøre nå som du har barn. Anonymkode: bc983...09b Er nok en blanding. Men han går helt inn i det å være far og tilstedeværende. Han evner ikke å gjøre noe annet mens han er med gutten vår. Så han leker dagen lang. Føles ut som jeg har to barn. Nå vasket han forresten badet, støvsuget og tørket støv før han gikk sur og satt seg på dataen. Må jo bare elske dette livet 🙄 Anonymkode: c739d...722 3
Maleficenta Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er nok en blanding. Men han går helt inn i det å være far og tilstedeværende. Han evner ikke å gjøre noe annet mens han er med gutten vår. Så han leker dagen lang. Føles ut som jeg har to barn. Nå vasket han forresten badet, støvsuget og tørket støv før han gikk sur og satt seg på dataen. Må jo bare elske dette livet 🙄 Anonymkode: c739d...722 du får be han ta swg sammen og drite i å være så sur. hvorfor blir han så sur da? hvorfor mener han at husarbeid er så mye verre for han enn deg? 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 Maleficenta skrev (1 minutt siden): du får be han ta swg sammen og drite i å være så sur. hvorfor blir han så sur da? hvorfor mener han at husarbeid er så mye verre for han enn deg? Han blir sur fordi jeg har rett, hvis det gir mening. Han vet selv at han ikke har gjort noe husarbeid, og brukt timene vi hadde barnepass i dag på tull. Derfor går han i forsvar og blir sur når jeg påpeker at huset flyter over av rot. Anonymkode: c739d...722 3
Maleficenta Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han blir sur fordi jeg har rett, hvis det gir mening. Han vet selv at han ikke har gjort noe husarbeid, og brukt timene vi hadde barnepass i dag på tull. Derfor går han i forsvar og blir sur når jeg påpeker at huset flyter over av rot. Anonymkode: c739d...722 for en baby 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #17 Skrevet 10. oktober 2021 Han blir sur når han må vaske sin egen møkk. Sjarmerende type. Har dessverre ingen tips. Anonymkode: c926f...176 10
AprilLudgate Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er nok en blanding. Men han går helt inn i det å være far og tilstedeværende. Han evner ikke å gjøre noe annet mens han er med gutten vår. Så han leker dagen lang. Føles ut som jeg har to barn. Nå vasket han forresten badet, støvsuget og tørket støv før han gikk sur og satt seg på dataen. Må jo bare elske dette livet 🙄 Anonymkode: c739d...722 Ah, fryden i parforholdet i småbarnstiden ❤️😅 Forslag: - støvsugerrobot som kan moppe (kjøpte en i dag fordi jeg og hater husarbeid) - kjøpe vasketjenester 1
Apis Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han blir sur fordi jeg har rett, hvis det gir mening. Han vet selv at han ikke har gjort noe husarbeid, og brukt timene vi hadde barnepass i dag på tull. Derfor går han i forsvar og blir sur når jeg påpeker at huset flyter over av rot. Anonymkode: c739d...722 Er det du som definerer hva som er akseptabel standar på tingenes tilstand? 2
Maleficenta Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 Apis skrev (1 minutt siden): Er det du som definerer hva som er akseptabel standar på tingenes tilstand? om det er skittent og rotete og jævlig hjemme og ts er den eneste som gjør noe med det, så gjør hun det så klart? 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå