AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #21 Skrevet 10. oktober 2021 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Jeg ville svart 3 jeg da. Forskjellen på 4 og 1 er 3. Men så er jeg ikke lærer 😉 Lol. Ikke romertall. Anonymkode: a781b...c93
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #22 Skrevet 10. oktober 2021 På Udir står alt du trenger å vite om vurdering. Husk at også Kompetansemålene må du kjenne ut og inn, så husk å studere disse nøye, spesielt nå som vi har ny læreplan. Det er også viktig at elevene får vurderingskriterier i forkant av en muntlig høring, antar du ga eleven dette. Da kan du vise til takspnomien og eleven vil selv se at det ble en 1. Anonymkode: 7020b...be2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #23 Skrevet 10. oktober 2021 «Taksonomien». Anonymkode: 7020b...be2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #24 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På Udir står alt du trenger å vite om vurdering. Husk at også Kompetansemålene må du kjenne ut og inn, så husk å studere disse nøye, spesielt nå som vi har ny læreplan. Det er også viktig at elevene får vurderingskriterier i forkant av en muntlig høring, antar du ga eleven dette. Da kan du vise til takspnomien og eleven vil selv se at det ble en 1. Anonymkode: 7020b...be2 Jeg gav elevene er grundig oppgave som dekker flere kompetansemål, og de fikk også se vurderingskriteriene. Anonymkode: a781b...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå