Gå til innhold

Thailand, noen tips?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi planlegger å reise til Thailand i februar, i 3 uker. Noen gode tips til steder vi bør få med oss, ok overnattingssteder osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Noen må da ha tips? Har lest gjennom gamle innlegg, men vil ha flere tips! Som feks om vi bør dra til nord eller sør Thailand. Vi har lyst til å oppleve litt, gjerne snorkle litt, shoppe litt (billig) og ellers nyte livet :D

Har sett på noen turer med 3 dager i bankok og så resten av ferien på øyene utenfor Phuket, eller øyene på østkysten. (husker ikke hva diss øyene heter i farten.... Hvor er det finest/billigst/mest å oppleve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært der selv, men en kamerat var i Bankok i august.

Det var visst ganske villt, og et sted man ikke er så lenge. (man ønsker ofte å slappe av litt på turen*s*)

Han reiste rundt, men vet ikke akkurat hvor.

Men kjæresten var i Phuket i desember i fjor og er kjempefornøyd. Han skal tilbake han,helst med meg :D

Det var endel prostitusjon der, men man trenger ikke å oppsøke de værste stedene heller.

Han personlig fikk endel oppmerskomhet fra disse she-male gutta da, men er du sammen kjæresten tror jeg ikke de er så plagsomme.

Billig var det der ja, han hadde med seg minimalt med klær da han dro..og kom hjem med overfylt koffert.

Klær er kjempebillig, spesielt om du er flink tilå prute.

Han kjøpte en haug med spill(playstation 1 og2) de koster jo flesk her, men der nede har de piratkopier av alt omtrent.

Maten var visst kjempegod, la vel på seg litt i løpet av de 2 ukene..hehe.

Tror ikke du skal nøle med å ta deg en tur.

Vi har planer om en tur når vi har mulighet.. foreløpig kan ikke det bli før januar/feb 2004. :o :o

Jeg har det for meg at jeg vil til Krabi jeg da, der skal det visst være veldig fint.. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girl-next-door

Kom nettop hjem fra 5 uker i Thailand. Du kommer til å få det helt herlig!!!

Kjenner mange som har vært der, og absolutt ALLE er superfornøyde!!!

Vi var nesten en uke i Bangkok, for vi syntes det var en utrolig gøy by å være i!! Det er masse å finne på, og mye både superbillig og superdyr shopping!!!! Så visst du liker storbyer, anbefaler jeg dere å beregne mer enn en dag i Bangkok! De fleste backpackere bor på Khao San Road, der er det masse utesteder, restauranter og billig overnatting.

Ellers så var vi en månde på øyene Koh Tao, Koh pha ngan og litt på Koh Samui. Koh Tao ble vår favoritt. Det er en nydelig øy, med fantastiske mennesker. Vi tok dykkelappen, og det anbefales virkelig, da får dere en opplevelse for livet + at dere veldig lett blir kjent med andre ungdommer!!

Ellers vil jeg anbefale å kjøpe Lonely Planet, eller besøke deres side på nettet.

Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis dere er et par: Reis til Noppharathara (?) ved Krabi og bo på Andaman Inn - et ypperlig sted å være romantiske. Det er en hyggelig familie som driver stedet, og der kan du gjøre alt - spise, drikke, se film, kose deg på stranda, ligge i hengekøya... Og Ao Nang Beach med litt mer "sydenstemning" og mange flere turister er ikke langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...