AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er mellomleder i offentlig sektor (feks NAV). Jeg liker å kle meg pent, samtidig så er ikke lønnen all verden, og det er en u-utalt regel om at vi ikke skal kle oss slik at det skaper for stor avstand mellom de ansatte og brukerne. I tillegg er jeg en nesten 190 cm høy kvinne, så bluser og dressbukser på H&M blir ofte for korte. Har er dere tips til pent tøy jeg kan gå med på jobb nå i høst og vinter? Jeg er glad i dressjakker, skjorter, skjørt, bluser, strikkegensere og strikkecardiganer. Det kan være merketøy, men helst litt diskre merker, og da bør det helst la seg kombinere med ting fra billig kjeder. Anonymkode: d41ee...35b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er mellomleder i offentlig sektor (feks NAV). Jeg liker å kle meg pent, samtidig så er ikke lønnen all verden, og det er en u-utalt regel om at vi ikke skal kle oss slik at det skaper for stor avstand mellom de ansatte og brukerne. I tillegg er jeg en nesten 190 cm høy kvinne, så bluser og dressbukser på H&M blir ofte for korte. Har er dere tips til pent tøy jeg kan gå med på jobb nå i høst og vinter? Jeg er glad i dressjakker, skjorter, skjørt, bluser, strikkegensere og strikkecardiganer. Det kan være merketøy, men helst litt diskre merker, og da bør det helst la seg kombinere med ting fra billig kjeder. Anonymkode: d41ee...35b Levis og Lee har bukser med 36" benlengde Anonymkode: f3321...c87 2
AprilLudgate Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Vakre Vene har masse fint som jeg synes går under «pent casual». Kjøp når de har salg Jeg er og i offentlig sektor, og de i NAV som jobber med brukere går kledd med slike type klær. Det fungerer i møte med brukere, og i et ledermøte samme dag eller eksterne møter. En veldig grei løsning er casual kjole og fine sneakers - og en sort blazer på kontoret til evt mer formelle møter. Eller, sorte jeans - helt vanlig topp og samme blazer. Eller, et par Chelseaboots. Synes mye strikk med mohair er veldig fint - men casual til skjørt eller jeans. Litt oversized skjorter også. Ville unngått type full dress og formelle dressbukser. Endret 10. oktober 2021 av Fløff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå