AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er i uke 19, og har vært relativt upåvirket av graviditeten emosjonelt sett. De siste tre dagene har jeg grått masse uten at noe spesielt har skjedd. Masse negative tanker om at jeg ikke er trygg, at babyen ikke er tygg, at jeg ikke kommer til å være en god mor, at vi begge kommer til å dø etc. Har også begynt å få aversjon mot alle unntatt mannen min. Jeg vil ikke ha noen rundt meg, synes alle er ekle, luter vondt, at folk er så ekkelt organiske/biologiske, og jeg får trang til å skade meg hvis/når noen kontakter meg. Føler meg dypt ulykkelig og gråter og sover masse. Orker ikke gjøre stort, men spiser normalt. I tillegg har jeg fått lyst på kjøtt, tror jeg. Har ikke spist kjøtt på 10 år, så er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Lurer på hvorfor dette skjer nå. Om det er noen hormonelle endringer akkurat rundt denne tiden, eller hva det er som gjør at jeg har blitt sånn her. Håper det ikke varer særlig lenge. Anonymkode: f4078...3d0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Første graviditet kjente ikke ikke noe til hormonelle endringer. Er nå i uke 12 i graviditet nr 2 og her var ukene 7-10 veldig hormonelle for min del. Gråt av å bli småkvalm, gråt uten grunn av masse rare ting. La meg ofte om kvelden og gråt masse, selv om ingenting var galt. Bedre nå, men spent på fortsettelsen. Anonymkode: 5f51a...5e4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er i uke 19, og har vært relativt upåvirket av graviditeten emosjonelt sett. De siste tre dagene har jeg grått masse uten at noe spesielt har skjedd. Masse negative tanker om at jeg ikke er trygg, at babyen ikke er tygg, at jeg ikke kommer til å være en god mor, at vi begge kommer til å dø etc. Har også begynt å få aversjon mot alle unntatt mannen min. Jeg vil ikke ha noen rundt meg, synes alle er ekle, luter vondt, at folk er så ekkelt organiske/biologiske, og jeg får trang til å skade meg hvis/når noen kontakter meg. Føler meg dypt ulykkelig og gråter og sover masse. Orker ikke gjøre stort, men spiser normalt. I tillegg har jeg fått lyst på kjøtt, tror jeg. Har ikke spist kjøtt på 10 år, så er litt usikker på hvordan jeg skal forholde meg til det. Lurer på hvorfor dette skjer nå. Om det er noen hormonelle endringer akkurat rundt denne tiden, eller hva det er som gjør at jeg har blitt sånn her. Håper det ikke varer særlig lenge. Anonymkode: f4078...3d0 Åh! Kjære venn, det høres ut som vitamin B-mangel! ❤️ sjekk det hos legen asap! Hadde selv en periode i livet da jeg var dyyypt ulykkelig og deprimert. Viste seg at jeg trengte vit-B i sprøyteform. At du craver kjøtt tenker jeg kan være et tydelig tegn. Anonymkode: d8163...5b7 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh! Kjære venn, det høres ut som vitamin B-mangel! ❤️ sjekk det hos legen asap! Hadde selv en periode i livet da jeg var dyyypt ulykkelig og deprimert. Viste seg at jeg trengte vit-B i sprøyteform. At du craver kjøtt tenker jeg kan være et tydelig tegn. Anonymkode: d8163...5b7 Takk for tipset. Da skal jeg få sjekket det. Anonymkode: f4078...3d0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Uke 5/6-10. Er 10+0 nå 😂😅 Anonymkode: 98dc6...433
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Tror jeg var av og på skikkelig på tuppa hele veien🤔 Kanskje verst de første ukene? Og siste måneden, for da var jeg hjemme og bare veeeenta på at noe skulle skje😆 Anonymkode: fd8b8...117
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 Har ikke merket noe i spesielt i noen av graviditetene. Vært veldig stabil og fornøyd med unntak av dagen før jeg skulle legges inn for igangsettelse. Det hadde jeg absolutt ikke lyst til så jeg var vel et helvete å være i nærheten av den dagen. Er ellers litt hormonell til tider når jeg ikke er gravid. Anonymkode: 2645d...ed7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Jeg har alltid vært skikkelig hormonell og "ustabil" til vanlig, ved at jeg gråter svært lett og blir fort rørt. Nå når jeg er gravid (uke 10) så har jeg ikke merket noe, er helt avflata 😅 så blitt motsatt her til nå, men det kommer kanskje 🤷♀️ Anonymkode: dbaf7...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå