AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er overrasket over en venninne, mildt sagt. Hun har alltid vinglet en del, men nå har det blitt ekstremt. Jeg håper det ikke varer evig, for da ryker vennskapet,er jeg redd. Hun skal selvrealisere seg og bruker veldig mye tid på å snakke/ promotere et nytt og bedre liv. Et eksempel er at hun stemte tidligere borgelig parti, men har blitt kommunist, stemmer rødt og fremstår som den eneste som har skjønt livet. Hun sitter på sannheten og formidler den ukritisk. Hun blir påvirket av fake news og nye venner som inspirerer og virker nesten hjernevasket. Hun tror de er intelektuelle, men ser ikke hvor lite nyansert verdensbilde hun har fått. Hun var opptatt av å se velstelt ut, men har latt håret gro og kuttet ut sminke. Alt handler om politikk, konspirasjonsteorier, div mat som ikke er gift osv. Hun har sex med tilfeldige og søker ut mye dumt, som feks. hasj. Hun virker så hjernevasket at hun ikke kan ha en samtale med meg uten å formane. Har jeg utfordringer, skal hun illegge en forklaring som om hun vet. Kan dette være midtlivskrise? Anonymkode: d3e58...174 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er overrasket over en venninne, mildt sagt. Hun har alltid vinglet en del, men nå har det blitt ekstremt. Jeg håper det ikke varer evig, for da ryker vennskapet,er jeg redd. Hun skal selvrealisere seg og bruker veldig mye tid på å snakke/ promotere et nytt og bedre liv. Et eksempel er at hun stemte tidligere borgelig parti, men har blitt kommunist, stemmer rødt og fremstår som den eneste som har skjønt livet. Hun sitter på sannheten og formidler den ukritisk. Hun blir påvirket av fake news og nye venner som inspirerer og virker nesten hjernevasket. Hun tror de er intelektuelle, men ser ikke hvor lite nyansert verdensbilde hun har fått. Hun var opptatt av å se velstelt ut, men har latt håret gro og kuttet ut sminke. Alt handler om politikk, konspirasjonsteorier, div mat som ikke er gift osv. Hun har sex med tilfeldige og søker ut mye dumt, som feks. hasj. Hun virker så hjernevasket at hun ikke kan ha en samtale med meg uten å formane. Har jeg utfordringer, skal hun illegge en forklaring som om hun vet. Kan dette være midtlivskrise? Anonymkode: d3e58...174 Jeg hadde pult henne. Drømmedame Anonymkode: c9a3e...1d3
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Har hun mann og barn og bolig og jobb? Anonymkode: e2142...5f5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Latt håret gro ? For en skandale 🤣 Neida, men folk forandrer seg. Kanskje hun har en liten identitetskrise. Eller bare er søkende. Syntes du skal heller forsøke å fokusere mer på deg selv. Anonymkode: 17142...53f 4
Voksenmann Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Høres ut som en bipolar i den maniske fasen. 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #6 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Latt håret gro ? For en skandale 🤣 Neida, men folk forandrer seg. Kanskje hun har en liten identitetskrise. Eller bare er søkende. Syntes du skal heller forsøke å fokusere mer på deg selv. Anonymkode: 17142...53f Vel, jeg mener ikke at hun ser stygg ut. Hun har bare endret seg så veldig. Det blir litt mye make a statement. Det er em voldsom forandring Anonymkode: d3e58...174 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #7 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 19.04): Jeg er overrasket over en venninne, mildt sagt. Hun har alltid vinglet en del, men nå har det blitt ekstremt. Jeg håper det ikke varer evig, for da ryker vennskapet,er jeg redd. Hun skal selvrealisere seg og bruker veldig mye tid på å snakke/ promotere et nytt og bedre liv. Et eksempel er at hun stemte tidligere borgelig parti, men har blitt kommunist, stemmer rødt og fremstår som den eneste som har skjønt livet. Hun sitter på sannheten og formidler den ukritisk. Hun blir påvirket av fake news og nye venner som inspirerer og virker nesten hjernevasket. Hun tror de er intelektuelle, men ser ikke hvor lite nyansert verdensbilde hun har fått. Hun var opptatt av å se velstelt ut, men har latt håret gro og kuttet ut sminke. Alt handler om politikk, konspirasjonsteorier, div mat som ikke er gift osv. Hun har sex med tilfeldige og søker ut mye dumt, som feks. hasj. Hun virker så hjernevasket at hun ikke kan ha en samtale med meg uten å formane. Har jeg utfordringer, skal hun illegge en forklaring som om hun vet. Kan dette være midtlivskrise? Anonymkode: d3e58...174 ha ha, jeg synes hun høres dødskul ut 😂 Anonymkode: ff9fc...43f
GammelKaktus Skrevet 11. oktober 2021 #8 Skrevet 11. oktober 2021 Høres bare ut som om hun har "sett lyset". Alle blir slik da, enten det er Jesus eller Moxnes som er greia. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #9 Skrevet 11. oktober 2021 Er hun 32 år? Anonymkode: cd0a0...70b
Gjest Alterego666 Skrevet 11. oktober 2021 #10 Skrevet 11. oktober 2021 FrøkenMånestråle skrev (3 minutter siden): Høres bare ut som om hun har "sett lyset". Alle blir slik da, enten det er Jesus eller Moxnes som er greia. 😄 Pest eller kolera? Jesus eller Moxnes?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #11 Skrevet 11. oktober 2021 Dårlig trolla. Konspirasjonsteoretikere hører til på politisk høyreside i dagens bilde. Ett lite googlesøk hadde spart deg for denne flausen. Terningkast 1. Anonymkode: 9d1ee...0ad 3
Eilis Skrevet 11. oktober 2021 #12 Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Mange som søker sannheten kan bli for ivrige, intense og bastante. Kjenner flere godt utdannede smarte mennesker som er slik, og de blir frustrerte for at andre ikke klarer å se sannheten, så blir de verre fordi de blir latterliggjort for at de tror på konspirasjonsteorier. Jeg synes det er interessant når noen engasjerer seg slik, og jeg utelater ingenting. Teoriene kan godt stemme. Rødt har mye god politikk.. og mye forskning viser at mye av maten vi blir anbefalt bidrar til livsstilssykdommer, så synes ikke disse punktene er helt fjerne. Du vet ikke om sannheten hun tror på stemmer eller ikke, kanskje hun blir intens på grunn av din reaksjon? Hva skjer om du blir mer interessert og mer åpen? Endret 11. oktober 2021 av Eilis
Gjest Alterego666 Skrevet 11. oktober 2021 #13 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Dårlig trolla. Konspirasjonsteoretikere hører til på politisk høyreside i dagens bilde. Ett lite googlesøk hadde spart deg for denne flausen. Terningkast 1. Anonymkode: 9d1ee...0ad De fordeler seg nok ganske likt på hver fløy så vidt jeg kan bedømme. Det som er pussig er at de har påfallende mange saker til felles, og de deler felles lenker. Ganske snodig å observere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå