AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg var så dum å betale abonnement med Vipps. Nå ønsker jeg å komme ut av dette, men finner ingen steder inne på VIpps jeg an stanse dette. SÅ jeg prøvde meg på klikk.no. Under "min side" finner jeg ingenting. Under "klikk+" finner jeg ingenting. Og hvis jeg scroller meg ned til "kundeservice" så får jeg til " 404 ikke i bruk" Jeg synes det virker som at det er lagt opp bevisst enkelt å melde seg inn via Vippsbetaling som de stadig reklameres, men at man ikke skal ha så lett vei ut igjen, og det synes jeg ingenting om. Anonymkode: 65ede...580
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Send en e-post der du truer med å ringe snuten hvis de ikke avbryter abonnementet ditt. 🙂 Anonymkode: 0db4c...6ce
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Skrevet 13. oktober 2021 Har samme problemet og finner fanken meg ikke ut av det Anonymkode: d05ea...cf1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Har dere prøvd å ringe telefonnummeret som står på siden? Anonymkode: 9ed09...3b4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har dere prøvd å ringe telefonnummeret som står på siden? Anonymkode: 9ed09...3b4 Hvor? Anonymkode: 65ede...580
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #6 Skrevet 13. oktober 2021 På vipps trykker du deg inn på betalinger, så inn på faste betalinger. Da skal du få opp valg om å avslutte Anonymkode: 3a250...357
smilo Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Sitat På vipps trykker du deg inn på betalinger, så inn på faste betalinger. Da skal du få opp valg om å avslutte Anonymkode: 3a250...357 Takk for tipset. Det ordnet seg Men det var ikke fullt så enkelt. Jeg fikk kun opp "administrer abonnement", og nå jeg gikk inn der fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte være innlogget med Vipps for å administrer min side, og ingen steder jeg kunne logge inn. Så jeg gikk inn på klikk.no/minside på pc, og der kunne jeg avbestille. Endelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå