AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har ikke vært singel lenge, og heller aldri hatt problemer med å få dates eller kjæreste. MEN jeg merker at jo eldre jeg blir, jo flere krav har jeg. Orker ikke forholde meg til barn for eks, siden jeg ikke vil ha selv. Har prøvd å være «stemor» før. Orker ikke det igjen. Er selvfølgelig mange andre krav jeg ikke vil fire på heller. Er i slutten av 20-årene, og vil ikke ha noen som nærmer seg 40… De ser så veldig «gubbete» ut. Så det er vel bedre å være alene, selv om jeg egentlig ikke vil det. Andre i samme båt? Tanker? Anonymkode: b0e09...080 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Kanskje. Det spørs jo helt hva kravene er. Hvis "alle" i byen din har barn, er det jo vanskelig å finne en dersom man insisterer på en barnløs partner, men i større byer burde det jo være en mulighet. Anonymkode: 7fcf6...308 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er i samme båt. Vil ikke ha noen i 40-årene. Men de må ha STOR kuk. Anonymkode: bb535...83a 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Du må ikke fire på kravene. Men du får ta konsekvensene av kravene dine hvis du ikke finner noe. Det er en haug av single, gode menn i 30-årene. Det er utenkelig at du ikke skal klare å finne deg en bra mann selv om du halverer kravlisten din. Kravlistene har en tendens til å være himla overdrevent og ned på et ubetydelig detaljnivå. Anonymkode: 2e652...222 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje. Det spørs jo helt hva kravene er. Hvis "alle" i byen din har barn, er det jo vanskelig å finne en dersom man insisterer på en barnløs partner, men i større byer burde det jo være en mulighet. Anonymkode: 7fcf6...308 Bor ikke i by en gang 😬😂😅 Er vel håpløst Anonymkode: b0e09...080
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er i samme båt. Vil ikke ha noen i 40-årene. Men de må ha STOR kuk. Anonymkode: bb535...83a Haha! Anonymkode: b0e09...080 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må ikke fire på kravene. Men du får ta konsekvensene av kravene dine hvis du ikke finner noe. Det er en haug av single, gode menn i 30-årene. Det er utenkelig at du ikke skal klare å finne deg en bra mann selv om du halverer kravlisten din. Kravlistene har en tendens til å være himla overdrevent og ned på et ubetydelig detaljnivå. Anonymkode: 2e652...222 Det er ikke detaljer. Bryr meg ikke om jobb eller utdanning (han må forsørge seg selv da) og ikke høyde eller utseendet (jeg må selvfølgelig like det jeg ser) Men mer store ting som livssyn. Jeg er ateist Anonymkode: b0e09...080 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 37 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har ikke vært singel lenge, og heller aldri hatt problemer med å få dates eller kjæreste. MEN jeg merker at jo eldre jeg blir, jo flere krav har jeg. Orker ikke forholde meg til barn for eks, siden jeg ikke vil ha selv. Har prøvd å være «stemor» før. Orker ikke det igjen. Er selvfølgelig mange andre krav jeg ikke vil fire på heller. Er i slutten av 20-årene, og vil ikke ha noen som nærmer seg 40… De ser så veldig «gubbete» ut. Så det er vel bedre å være alene, selv om jeg egentlig ikke vil det. Andre i samme båt? Tanker? Anonymkode: b0e09...080 Man går da ikke å leter etter noen som passer kriteriene man har satt seg? Man treffer noen, og merker man liker å tilbringe tid sammen, og så fortsetter man med det, om det er gjengjeldt. Du virker ung, naiv og griper problemstillingen fatt fra feil ende. Anonymkode: 266a5...ae1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke detaljer. Bryr meg ikke om jobb eller utdanning (han må forsørge seg selv da) og ikke høyde eller utseendet (jeg må selvfølgelig like det jeg ser) Men mer store ting som livssyn. Jeg er ateist Anonymkode: b0e09...080 Du er ateist, men livssyn er viktig? Hvor hardbarka ateist går det an å bli, liksom? Uansett. Jeg bruker å tenke: "Tenk som en 18-åring". En 18-åring bryr seg fint lite hva vedkommende jobber med eller om hen jobber, hvordan hen ser ut, hvilke bagasjer hen bærer, hva hen tror på, hvilke hobbyer hen har, om hen trener, om hen gjør ditt og datt.... osv. Det eneste en 18-åring bryr seg om er at man liker hen. At dem har kjemi og at der er følelser. At man har lyst på hen, er interessert i hen, liker hen. Dér burde kravlisten ligge. Min, din og alles. Alt annet er egentlig overfladiske ubetydeligheter. En 18-åring vet også indirekte at forhold handler om å gi og ta. Man må tilpasse seg hverandre. Ta hensyn til hverandre. Det gjør ikke 30-åringer. 30-åringer leter etter noen som skal passe deres bilde og situasjon. 30-åringer leter etter andre 30-40-åringer som skal føye seg etter deres situasjon, uten å tenke på at man det må ALLTID skje kompromisser. Ikke let etter en som må leve opp til og mot deg. Let etter én. Punktum. Og ta det deretter! Anonymkode: 2e652...222 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er ateist, men livssyn er viktig? Hvor hardbarka ateist går det an å bli, liksom? Uansett. Jeg bruker å tenke: "Tenk som en 18-åring". En 18-åring bryr seg fint lite hva vedkommende jobber med eller om hen jobber, hvordan hen ser ut, hvilke bagasjer hen bærer, hva hen tror på, hvilke hobbyer hen har, om hen trener, om hen gjør ditt og datt.... osv. Det eneste en 18-åring bryr seg om er at man liker hen. At dem har kjemi og at der er følelser. At man har lyst på hen, er interessert i hen, liker hen. Dér burde kravlisten ligge. Min, din og alles. Alt annet er egentlig overfladiske ubetydeligheter. En 18-åring vet også indirekte at forhold handler om å gi og ta. Man må tilpasse seg hverandre. Ta hensyn til hverandre. Det gjør ikke 30-åringer. 30-åringer leter etter noen som skal passe deres bilde og situasjon. 30-åringer leter etter andre 30-40-åringer som skal føye seg etter deres situasjon, uten å tenke på at man det må ALLTID skje kompromisser. Ikke let etter en som må leve opp til og mot deg. Let etter én. Punktum. Og ta det deretter! Anonymkode: 2e652...222 Betyr vel at jeg ikke vil være med noen som er religiøse. Har prøvd det før og, funker dårlig. Konflikter hele tiden. Anonymkode: b0e09...080
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 Er i samme båt. Mann på 45. Jeg firer på kravene. Nå er jeg fornøyd jeg får en date med ei over 50. Hun trenger ikke være spesielt pen, så lenge hun ikke er tjukk. Anonymkode: bb535...83a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #12 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Betyr vel at jeg ikke vil være med noen som er religiøse. Har prøvd det før og, funker dårlig. Konflikter hele tiden. Anonymkode: b0e09...080 OK. Men leste du resten av innlegget mitt? Anonymkode: 2e652...222 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du må ikke fire på kravene. Men du får ta konsekvensene av kravene dine hvis du ikke finner noe. Det er en haug av single, gode menn i 30-årene. Det er utenkelig at du ikke skal klare å finne deg en bra mann selv om du halverer kravlisten din. Kravlistene har en tendens til å være himla overdrevent og ned på et ubetydelig detaljnivå. Anonymkode: 2e652...222 Og man MÅ være på nettet for å bli kjent med dem? Anonymkode: fe1af...aa5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og man MÅ være på nettet for å bli kjent med dem? Anonymkode: fe1af...aa5 Nei. Sjansen er større for å finne en god kar utenfor nettet. I sosiale lag. Der er det også lettere å kjenne på kjemi og følelser foran krav. Anonymkode: 2e652...222 2
lillevill Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke vært singel lenge, og heller aldri hatt problemer med å få dates eller kjæreste. MEN jeg merker at jo eldre jeg blir, jo flere krav har jeg. Orker ikke forholde meg til barn for eks, siden jeg ikke vil ha selv. Har prøvd å være «stemor» før. Orker ikke det igjen. Er selvfølgelig mange andre krav jeg ikke vil fire på heller. Er i slutten av 20-årene, og vil ikke ha noen som nærmer seg 40… De ser så veldig «gubbete» ut. Så det er vel bedre å være alene, selv om jeg egentlig ikke vil det. Andre i samme båt? Tanker? Anonymkode: b0e09...080 hvorfor skal du ha noen i 40 åra?? Finn deg en som deg på din alder. En som du har god kjemi med, god seksuell kjemi også. En som liker deg som DU er. En du blir forelsket i og som tar vare på deg. Det er noe alle vil ha, også vi som er 40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå