Gå til innhold

Vi holder sammen pga barn. Jeg vil forlate og dele på barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et ekteskap der vi sliter..  med to barn en på 4 og en på snart 1 år... Vi gått i terapi. Funker ikke.. han går meg på nervene. Han jobber ikke og yngste er ikke i bhg. Jeg jobber veldig mye. Men jeg vurderer å separere meg slik at jeg kan ha eldste og han yngste..er der mulig ? Blir jeg en dårlig mor?

Anonymkode: d4766...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å gå ifra hverandre, men for guds skyld ikke splitt barna.

Anonymkode: 6e737...d62

• Liker 25
Skrevet

Du kan da virkelig ikke mene at du tenker å splitte barna ?

Anonymkode: 69f3a...f01

• Liker 26
Skrevet

Stakkars barn. Yngste er ett år. Disse årene er unntakstilstand, er så drittlei av folk som gir lett opp. 

Anonymkode: 82dae...970

• Liker 27
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Stakkars barn. Yngste er ett år. Disse årene er unntakstilstand, er så drittlei av folk som gir lett opp. 

Anonymkode: 82dae...970

Kanskje ts er en som gir opp lett. Samtidig kjenner jeg mange som sier de prøvde altfor lenge. 

Vi vet ikke hva ts står i. Kanskje hun tar en riktig avgjørelse til riktig tid? 

Anonymkode: 19d09...81b

• Liker 5
Skrevet

Du vil velge det ene barnet over det andre, og samtidig splitte søsken? Det er sjelden jeg sier dette, for jeg skjønner at folk kan være i helt andre situasjoner enn jeg kan sette meg inn i - men ha, dette gjør deg til en dårlig mor!

• Liker 33
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje ts er en som gir opp lett. Samtidig kjenner jeg mange som sier de prøvde altfor lenge. 

Vi vet ikke hva ts står i. Kanskje hun tar en riktig avgjørelse til riktig tid? 

Anonymkode: 19d09...81b

De har ikke samme far..

• Liker 1
Skrevet

Jeg merker tydelig at far favorisere eget barn og kjefter mye ppå min eldste .. tror ikke han gir seg lett uten kamp om jeg går fra han og yngste .. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg merker tydelig at far favorisere eget barn og kjefter mye ppå min eldste .. tror ikke han gir seg lett uten kamp om jeg går fra han og yngste .. 

Hcorfor vil du gå fra ditt eget barn? Skjønner du vil gå fra mannen, men å gå fra et barn er brutalt. I tillegg til at du splitter søskenene, selvfølgelig. 

Anonymkode: 7928a...4e7

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har ikke samme far..

Det burde du nevnt i hi. Uansett så ditcher du da ikke bare yngste helt og holdent? Du har eldste 100% eller deler 50% med barnefaren, og har yngste 50% samme uke som du har eldste hos deg.. Hvor vanskelig kan det være? 

Anonymkode: 6e786...3d9

• Liker 20
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hcorfor vil du gå fra ditt eget barn? Skjønner du vil gå fra mannen, men å gå fra et barn er brutalt. I tillegg til at du splitter søskenene, selvfølgelig. 

Anonymkode: 7928a...4e

Jeg vet ikke men jeg føler at barnet får det bedre hos far enn meg . Jeg orker ikke 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De har ikke samme far..

Men samme mor...

• Liker 11
Skrevet

Og jeg mistenker fødseldepresjon hos meg ... Mulig jeg tar feil .. aner ikke 

• Liker 3
Skrevet

Merkelig. Her mener mor det er rett at evnt far blir alene far. Og dere hetset henne for det. Hva er annerledes enn at hun blir alene mor? Skjerp dere folkens 

Anonymkode: 66e36...37b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merkelig. Her mener mor det er rett at evnt far blir alene far. Og dere hetset henne for det. Hva er annerledes enn at hun blir alene mor? Skjerp dere folkens 

Ingen som sier noe på det. Vi reagerer på at hun bare vil ryke og reise fra ene barnet sitt og samtidig separere søsken. Det er ikke å tenke på barnas beste! 

• Liker 7
Skrevet

Jeg vet ikke men jeg føler at barnet får det bedre hos far enn meg . Jeg orker ikke 

Ikke for å være dømmende men man har jo et ansvar når man setter et barn til verden, og jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor man vil gi opp på den måten og faktisk gå fra et uskyldig barn... Det vil da vokse opp uten å få være med moren sin. Tror det vil være veldig vondt for barnet, jeg. 

Anonymkode: 7928a...4e7

• Liker 6
Skrevet

Fordi hun velger ett av sine barn, og splitter søsken. Det er ikke fordi det er noe problem at noen blir alenepappa.

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det burde du nevnt i hi. Uansett så ditcher du da ikke bare yngste helt og holdent? Du har eldste 100% eller deler 50% med barnefaren, og har yngste 50% samme uke som du har eldste hos deg.. Hvor vanskelig kan det være? 

Far roser opp ene barnet. Kjefter på det andre. Kjefter stadig vekk på meg. Jeg er utmattet ..jeg ville ikke ha et barn til.. jeg har nesten ikke hatt mye kontakt med yngste pga faren. Han sover med H*n.. gjør alt. Eldste sliter mye pga hvordan han oppfører seg. Vi har gått gjennom kurser og terapi. Ingenting hjelper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...