Gjest Paramount Skrevet 18. oktober 2021 #21 Skrevet 18. oktober 2021 Alterego666 skrev (41 minutter siden): Jeg er prinsipielt enig med deg. Samtidig er det nok slik at en del ikke er så flinke til å tolke tegn på høflig avvisning. Enig, det handler egentlig om å oppføre seg, her også. Kanskje oppføre seg enda litt mer forsiktig enn på et utested eller andre tilfeldige steder. Et treningssenter er et nokså lukket rom, og dere blir ikke nødvendigvis kvitt hverandre straks etterpå. Da kan det bli litt pinlig for den som ikke takler situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #22 Skrevet 18. oktober 2021 Å ta kontakt med folk med kløkt, respekt og høflighet er aldri feil. Men du må respektere at den andre kanskje ikke liker deg, eller er interesser i å prate med deg. Når du skriver om en dame «20 kg overvekt» og «perfekt cameltoe» tenker jeg at du ikke er en jeg ville likt å snakke med feks. Ikke alle liker alle. Lov å prøve seg, så lenge man takler en avvisning. Anonymkode: 3c4b2...fd7
Gjest Alterego666 Skrevet 18. oktober 2021 #23 Skrevet 18. oktober 2021 Paramount skrev (6 minutter siden): Enig, det handler egentlig om å oppføre seg, her også. Kanskje oppføre seg enda litt mer forsiktig enn på et utested eller andre tilfeldige steder. Et treningssenter er et nokså lukket rom, og dere blir ikke nødvendigvis kvitt hverandre straks etterpå. Da kan det bli litt pinlig for den som ikke takler situasjonen. Godt observert og formulert! 👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå