AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Har alltid trukket meg stille tilbake og lagt hele personen bak meg. Men ble sittende å lure på: hva skjer dersom man fortsetter å kontakte ghosteren med jevne mellomrom. Svarer de sporadisk da, eller fortsetter de å være stille? Noen som har prøvd? (Nei, har ingen ønske om å ha en ghoster i livet mitt, spør bare fordi jeg ble nysgjerrig) 😅 Anonymkode: 5e282...4c2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Tror ingenting skjer, personen forblir taus. Anonymkode: bfa04...64c 4
wandagirl Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Ghosteren blir for det meste en ghoster. Sletter deg. Kan dukke opp etter en tid igjen, men fortsatt med samme kommunikasjonsmønster. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg skrev jevnlig til ghosteren min på fylla i hele 2 år haha. Skrev bare rare fyllemeldinger som han alltid leste men ikke svarte på. Klarte endelig å slutte da jeg møtte en ny, og jammen tikket det inn en melding fra han i sommer hvor han skrev han vil møte meg igjen 😂 Anonymkode: eb07a...b42 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 svarte du ham? Anonymkode: d0e47...373
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: svarte du ham? Anonymkode: d0e47...373 Jeg? Jeg svarte i samme tøysete og rare stil som på fyllemeldingene (bare edru denne gangen) for jeg tenkte at det hele hadde blitt til et sirkus så hvorfor prøve å rette opp inntrykket 😅🙈Men skrev ingen spørsmål eller noe som oppfordret til mer kontakt. Og nå er det han som melder meg på nettene, mens jeg ikke gidder å svare på mer enn 1/5 av meldingene. Anonymkode: eb07a...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå