Gå til innhold

Hva skjer hvis man fortsetter å kontakte ghosteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid trukket meg stille tilbake og lagt hele personen bak meg. Men ble sittende å lure på: hva skjer dersom man fortsetter å kontakte ghosteren med jevne mellomrom. Svarer de sporadisk da, eller fortsetter de å være stille? Noen som har prøvd?

(Nei, har ingen ønske om å ha en ghoster i livet mitt, spør bare fordi jeg ble nysgjerrig) 😅

Anonymkode: 5e282...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingenting skjer, personen forblir taus.

Anonymkode: bfa04...64c

• Liker 4
Skrevet

Ghosteren blir for det meste en ghoster. Sletter deg. Kan dukke opp etter en tid igjen, men fortsatt med samme kommunikasjonsmønster.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skrev jevnlig til ghosteren min på fylla i hele 2 år haha. Skrev bare rare fyllemeldinger som han alltid leste men ikke svarte på. Klarte endelig å slutte da jeg møtte en ny, og jammen tikket det inn en melding fra han i sommer hvor han skrev han vil møte meg igjen 😂

Anonymkode: eb07a...b42

• Liker 7
Skrevet

svarte du ham?

Anonymkode: d0e47...373

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

svarte du ham?

Anonymkode: d0e47...373

Jeg? Jeg svarte i samme tøysete og rare stil som på fyllemeldingene (bare edru denne gangen) for jeg tenkte at det hele hadde blitt til et sirkus så hvorfor prøve å rette opp inntrykket 😅🙈Men skrev ingen spørsmål eller noe som oppfordret til mer kontakt. Og nå er det han som melder meg på nettene, mens jeg ikke gidder å svare på mer enn 1/5 av meldingene.

Anonymkode: eb07a...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...