Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann på 22 år som selvfølgelig ønsker en jobb med ok lønn. Kanskje utbetalt 25k i mnd etter skatt. Problemet er at skole ikke er noe for meg i det hele tatt. Har heldigvis gjennomført 3 år videregående skole og også fått studiekompetanse (ikke så gode karakterer). Jeg trives meget godt bak rattet, og liker å kjøre bil. Noen jobber som er ok betalt der ikke så mye utdanning trengs? 

Anonymkode: 343f3...7d9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lokfører?

Anonymkode: 1e9da...fc6

Skrevet

Bor du i nærheten av Oslo? Jeg kjenner noen som sikkert trenger flere serviceteknikere i sitt alarmselskap! ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Lokfører?

Anonymkode: 1e9da...fc6

hvem er du som tror at de setter mennesker uten utdanning bak mektige tog?

Anonymkode: 25286...5d5

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Mariell1995 said:

Bor du i nærheten av Oslo? Jeg kjenner noen som sikkert trenger flere serviceteknikere i sitt alarmselskap! ☺️

Bor i Bergen hehe

Gjest Martineroxyy
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er en mann på 22 år som selvfølgelig ønsker en jobb med ok lønn. Kanskje utbetalt 25k i mnd etter skatt. Problemet er at skole ikke er noe for meg i det hele tatt. Har heldigvis gjennomført 3 år videregående skole og også fått studiekompetanse (ikke så gode karakterer). Jeg trives meget godt bak rattet, og liker å kjøre bil. Noen jobber som er ok betalt der ikke så mye utdanning trengs? 

Konuktør eller lokfører. Jobber selv som konduktør Og får ut 24 Etter skatt. Men jobber turnus og 80% 

Skrevet
27 minutter siden, Martineroxyy said:

Konuktør eller lokfører. Jobber selv som konduktør Og får ut 24 Etter skatt. Men jobber turnus og 80% 

Konduktør virker spennende ut. Får ikke du også lønn under utdanningen/kurset? Men hvordan kommer jeg meg inn der? Føler det er ingen ledige stillinger… Hos VY altså. 

Gjest Martineroxyy
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Konduktør virker spennende ut. Får ikke du også lønn under utdanningen/kurset? Men hvordan kommer jeg meg inn der? Føler det er ingen ledige stillinger… Hos VY altså. 

Du må søke jobb når Di har rekrutering. Flytoget og vy har ca 1-2 ganger i året. Så da må du bara følge med på finn.no   :) du kan registrere bruker allrede hos vy og legge in cv etc. 

Endret av Martineroxyy
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hvem er du som tror at de setter mennesker uten utdanning bak mektige tog?

Anonymkode: 25286...5d5

Enig. Lokfører er vanskelig. Dessuten krever de realfag fra videregående. Du må være over gjennomsnittet flink i matte. Få plasser i  året. Konduktør er mer oppnåelig. 

Anonymkode: 82733...f3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig. Lokfører er vanskelig. Dessuten krever de realfag fra videregående. Du må være over gjennomsnittet flink i matte. Få plasser i  året. Konduktør er mer oppnåelig. 

Anonymkode: 82733...f3d

De har flere tusen søkere hver gang de lyser ut noen få stillinger. 

Jeg tviler på at det er så lett å få jobb som konduktør. 

Anonymkode: 95639...498

Skrevet

Trailersjåfør? Bussjåfør? Arbeid på lager o.l. Butikkmedarbeider. 

Anonymkode: 2dd93...c4b

Skrevet

Jobber i butikk. Tjente 480 000 brutto i fjor med overtid. 

Anonymkode: 1e153...18b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber i butikk. Tjente 480 000 brutto i fjor med overtid. 

Nice! Hvilken butikk? :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nice! Hvilken butikk? :)

Vanlig matbutikk. Er på lønnstrinn 6. Det er det høyeste trinnet som ''vanlig'' medarbeider. Tror fastlønn er 440 000. Jeg begynte på trinn 3 siden jeg har studiekompetanse.

Skrevet

Jobber på kundesenter, har ca 550 000 kr i året og ikke fullført vgs.

Anonymkode: 9091f...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...