Gå til innhold

Har dere kvinner noe nytte av egne pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller de utelukkende til for å dekke andre menneskers behov og lyster?

Anonymkode: b4c84...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker dem 😊 De gir meg sykt mye glede og nytelse, spesielt alene, men også sammen med andre 😊

Anonymkode: 16207...57d

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe særlig nytte..annet enn at jeg har store silikonpupper for at menn skal synes jeg er digg. 

Anonymkode: aadc9...97a

• Liker 1
Skrevet

Ja de er store og elsker at menn ser på de!

Anonymkode: 66a61...a6d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja de er store og elsker at menn ser på de!

Anonymkode: 66a61...a6d

Helt enig. Elsker å tease menn med puppene mine. Det slår aldri feil. De MÅ stirre. 😀

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt enig. Elsker å tease menn med puppene mine. Det slår aldri feil. De MÅ stirre. 😀

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ikke noe særlig nytte..annet enn at jeg har store silikonpupper for at menn skal synes jeg er digg. 

Hilsen Peter

Anonymkode: 63239...126

• Liker 30
Skrevet

Mine har vært til stor nytte, siden jeg har ammet tre barn i tilsammen 4,5 år 💪🏼😎

Seksuelt har de gitt meg lite. Har lite følelse i brystvortene (og sånn var det før jeg ammet, også), men blir allikevel litt snurt hvis de ikke får noe oppmerksomhet under sex :ler:

Anonymkode: 76591...7e7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Eller de utelukkende til for å dekke andre menneskers behov og lyster?

Anonymkode: b4c84...63d

Ja, i motsetning til menns små peniser, som ikke er til verken nytte eller glede, så brukes bryster til å amme.

Anonymkode: 3b291...b12

• Liker 10
Skrevet

Njæ.....de er nå der😉 Likte å framheve dem da jeg var ung og på flørtern, nå synes jeg stort sett bare at de hindrer klærne i å sitte pent og er i veien når jeg trener. Skulle gjerne hatt små, nette pupper, det synes jeg er både pent og sexy🙂

• Liker 4
Skrevet

Ikke egentlig.

Altså, de er myke og alt det der - men jeg får på ingen måte samme grad av nytte av pupp som jeg gjør med andre kroppsdeler.

Heller ikke seksuelt. 

De gjør nytten for menn hovedsakelig.

Anonymkode: 06864...28a

• Liker 3
Skrevet

Nei. De er bare i veien og koster penger i form av stadig bh-kjøp. 

Anonymkode: 410e2...161

• Liker 3
Skrevet

De skal mate barnet vårt og det er jeg fornøyd med. 

Anonymkode: 0eaab...ede

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen glede av brystene mine ut over at de har ammet våre barn. Hater å bli tart på brystene siden brystvortene er så sensitive (det var overraskende at jeg klarte å amme, men det gikk fint) 

Anonymkode: 5f428...d1f

Skrevet

Nei, de er bare en del av kroppen.

Anonymkode: 8c419...f7a

• Liker 4
Skrevet

Jeg har brukt mine til å mate spedbarn med. Det har de funket helt ypperlig til.

• Liker 5
Skrevet

Ingen nytte, men hadde savnet dem om de ikke var der, slik som andre kroppsdeler. Har lært at da har det ikke noe å si om de er små, ujevne og begynt å henge litt langt ned. De er friske, det er alt som betyr noe.

• Liker 1
Skrevet

Nei de bare er der. Heldigvis er de små, så de er ikke veien, det gjør ikke vondt å ligge på magen osv. 

Anonymkode: 5ea7f...e1a

Skrevet

De gir meg nytelse når de får oppmerksomhet av en mann jeg elsker. :rodme: Men annet enn det, neh, ikke stort. 

Skrevet

Jeg elsker dem, og jeg koser med de hele tiden når jeg er alene. De er kjempesensitive, og jeg er helt avhengig av stimulering av brystene/nipplene under sex. Nesten så jeg får orgasme med stimulering av nipplene alene, spesielt suging/slikking av nipplene. 
Jeg trodde det var vanlig jeg, vet flere av venninnene mine opplever det samme. 

Anonymkode: 05ed7...c07

• Liker 2
Skrevet

Nei, kunne like gjerne vært dem foruten. Men mannen liker dem, da. 

Anonymkode: 5ba1b...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...