AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Hva hadde du gjort? Anonymkode: 117c8...1dd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Vikariat, dersom sannsynligheten er stor for fast ansettelse etterpå. Hvis sannsynligheten for fast stilling etter vikariatet er liten ville jeg valgt den lavere betalte faste stillingen. Arbeidsmarkedet er ikke så veldig godt for tiden, så jeg ville ikke gamblet alt for høyt. Anonymkode: dfef3...515
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Per nå har jeg en elendig betalt vikarjobb i firma som skal ta meg til den godt betalte drømmejobben, så, ja. Anonymkode: 0cf5e...971
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 godt betalt vikariat. noen ganger må man ta sjanser her i livet. Anonymkode: db0c4...e3c
Hareena Skrevet 11. oktober 2021 #5 Skrevet 11. oktober 2021 Noen arbeidsgivere utnytter at det de tilbyr framstår som "drømmejobben" for noen, særlig for yngre damer, og lønner elendig. En drøm betaler ingen regning, så jeg ville tatt vikariatet siden det ser ut til å være et sted med anstendig betaling. Leverer du der, har du skapt gode muligheter for deg selv på en arbeidsplass med greie kompensasjonsordninger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå