Gå til innhold

Det norske utelivet etter gjenåpninga.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute på byen nå i natt. Inne på nattklubben var det helt fullstappa av mennesker sånn at folk sleit med å puste og bevege seg rundt. Folk sprang rundt og ropte, og det var mye dytting og lignende. Folk drakk helt sykt mye (unormalt) i går, og det var knuste glass, vodka og red bull overalt. Folk ramla ned fra stolene som de sto og hoppa/dansa på, slo hodet sitt over bordet og måtte ha hjelp for å komme seg opp fra gulvet, samtidig som at det havna masse glass og drikke overalt. Det virka nesten som at folk ikke hadde vært på byen tidligere eller smakt alkohol før. Det var nesten et kaos uten like og folk oppførte seg som at de hadde vært inne i et fengsel. Morsomt å se alle folkene som prøvde å danse på dansegulvet, men som ikke fikk det til fordi det var fullstappa der, haha, og alle som lå på gulvet og drakk red bull og vodka. De aller fleste på denne nattklubben var nok mellom 20 og 30 år, så det er spesielt å se folk på min alder oppføre seg sånn. 

Er det flere som har lagt merke til dette nå etter gjenåpninga av samfunnet? 

Anonymkode: e8212...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flaut å se på.

At folk kan oppføre seg slik, politiet og helsevesenet skal bruke tid på mennesker som ikke kan styre seg. Helt tragisk.

Jeg stemmer for portforbud fra kl 23, ingen har behov for å være ute lenger. Da er det søvnen som gjelder.

Glad jeg ble voksen og kom meg ut av dette tullet med å gå på byen å drikke alkohol til langt på natt.

Anonymkode: 536e2...9a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...