AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Folk er så fæle. Jeg var god nok når hun var av og på med en galning . Alle de timene jeg måtte høre på hun og støttet hun igjennom det. Nå som hun har ny type kunne hun ikke ha brydd seg mindre . Hva feiler slike? Det er så gale. Tror hun sliter for hun klarer ikke å gå i jobb. Drikker mye og er veldig negativ av natur og er ofte veldig kranglete. Liker å diskutere og være vanskelig. Kommer selvfølgelig til å kutte hun ut. Noen ganger treffer man på kjipe folk. Rett og slett. Måtte bare få det ut! Anonymkode: bb733...adc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Det kan jo virke som hun ikke har det helt bra, til tross for «ny type». Anonymkode: 44ed5...87e 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Du tar det for gitt at løsningen er å kutte henne ut, men det kan være at hva du ser er et resultat av en som sliter veldig psykisk. Er det da like selvfølgelig? Anonymkode: fb272...975 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Gjør det som er rett for deg. Du har vært der, det er ikke gitt at hun ville gjort det samme. Og hvis hun ikke leser meldinger engang... Pass på deg selv, det er greit å kutte når du støtter og ikke høres selv. Men du trenger kanskje ikke gjøre så mye ut av det annet enn at du ikke tar kontakt. Ikke brenn broer liksom. Anonymkode: 2e277...681
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jo virke som hun ikke har det helt bra, til tross for «ny type». Anonymkode: 44ed5...87e Jo, du har rett i det. Men jeg har det ikke bra heller. Er så lei av å være der for folk som ikke gir noe tilbake. Min mor da noe klokt der. Det er ikke alle som klarer å gi noe særlig til andre . Har lest de andre svarerene her også og de er veldige gode de også. Nei, jeg skal ikke brenne broen heller da det er ikke så mye å si. Jeg vet hvor jeg har henne og det er at hun ikke er noe god venn. Hun sliter absolutt med noe. Kjedelig mest for hun at hun ikke forstår det hjelper å ha venner rundt seg. Hun kan kanskje være en litt fjern venn men ikke noe mer enn det. Anonymkode: bb733...adc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du tar det for gitt at løsningen er å kutte henne ut, men det kan være at hva du ser er et resultat av en som sliter veldig psykisk. Er det da like selvfølgelig? Anonymkode: fb272...975 Joda. Men hva gjør man da når de stenger deg ute og itilegg ikke er særlig hyggelige mot en? Hva kan man gjøre med det? Anonymkode: bb733...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå