AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Har datet en mann i noen mnd nå, og ting har vært veldig bra i det siste. For en uke siden reiste han til et annet land for å jobbe, han blir borte i en mnd. Før han dro ble vi enige om å holde kontakten som før. Men her kommer problemet. Han oppdaterte meg når han hadde mulighet under hele reisen, og han tekstet meg når han kom frem. Så ble det stille og sånn har det vært hele uken. Jeg har sendt en melding som han ikke har åpnet, selv om jeg vet at han har vært aktiv. Så nå lurer jeg om om jeg har blitt ghostet ut av det blå, eller om han bare tilfeldigvis er sinnsykt opptatt? Føler bare for å slette han fra alt, men får meg liksom ikke til å gjøre det heller. Anonymkode: 9e7d5...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 du har blitt ghostet. Gå videre. Folk som er aktive på apper men ignorerer deg på den samme er ikke keen. du fortjener bedre. Anonymkode: 39a1e...8d4 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har datet en mann i noen mnd nå, og ting har vært veldig bra i det siste. For en uke siden reiste han til et annet land for å jobbe, han blir borte i en mnd. Før han dro ble vi enige om å holde kontakten som før. Men her kommer problemet. Han oppdaterte meg når han hadde mulighet under hele reisen, og han tekstet meg når han kom frem. Så ble det stille og sånn har det vært hele uken. Jeg har sendt en melding som han ikke har åpnet, selv om jeg vet at han har vært aktiv. Så nå lurer jeg om om jeg har blitt ghostet ut av det blå, eller om han bare tilfeldigvis er sinnsykt opptatt? Føler bare for å slette han fra alt, men får meg liksom ikke til å gjøre det heller. Anonymkode: 9e7d5...ee8 Du har ikke tilfeldigvis holdt på med samme mann som meg? Har opplevd nesten det samme😂 Anonymkode: a933b...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har ikke tilfeldigvis holdt på med samme mann som meg? Har opplevd nesten det samme😂 Anonymkode: a933b...1a7 Ts her, prøv å beskrive han uten å «give it up»?😂 Anonymkode: 9e7d5...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her, prøv å beskrive han uten å «give it up»?😂 Anonymkode: 9e7d5...ee8 Sikkert ikke samme da😊 Han her er ikke norsk, og for ca 2 mnd siden opplevde jeg at han skulle til hjemlandet sitt og skulle komme tilbake etter 1 mnd. Siden det har jeg ikke hørt noe og ikke pålogget noe sted. Er over 1 mnd siden han skulle vært tilbake i Norge også. Anonymkode: a933b...1a7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Stillhet = avslag. Han ligger nok ikke i koma på sykehuset. Om så han har verdens mest slitsomme jobb, hadde han gitt lyd fra seg innimellom, om det var viktig for ham å beholde deg. Anonymkode: 88714...768 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikkert ikke samme da😊 Han her er ikke norsk, og for ca 2 mnd siden opplevde jeg at han skulle til hjemlandet sitt og skulle komme tilbake etter 1 mnd. Siden det har jeg ikke hørt noe og ikke pålogget noe sted. Er over 1 mnd siden han skulle vært tilbake i Norge også. Anonymkode: a933b...1a7 Høres litt ut som samme person, faktisk! Anonymkode: 9e7d5...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres litt ut som samme person, faktisk! Anonymkode: 9e7d5...ee8 Begynner navnet på S? Anonymkode: a933b...1a7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Begynner navnet på S? Anonymkode: a933b...1a7 Nei.. Anonymkode: 9e7d5...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå