AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg jobber på et kjøkken. I vår så ble et annet kjøkken innen samme firma stengt på grunn av dårlig økonomi. Derfor endte det opp med at kokken på det kjøkkenet ble plassert hos oss. Han har vært på det tidligere kjøkkenet i mange år så trodde jo han hadde mye erfaring og at han var flink. MEN det viser seg at han er et helevete å jobbe sammen med. Han enser ikke at ting er skittent. Han lager flere tonn med oppvask per dag. Han vasker ikke opp selv, så alt står igjen til oss andre. Maten han lager er ikke bra og istede for å ta en ny bakke når han fyller på mat så heller han det bare over den gamle. Dette er bare småtteri mtp alt annet han gjør. Det er rett og slett et helvete og jobbe sammen med han. Vi har prøve å sagt ifra til lederen vår og han har tatt det opp med kokken. Men det virker rett og slett ikke som om at ting går inn. Neste steg er å ta det opp med personalsjefen , men vi vil jo ikke at det skal bli noe styr. Men det tar så mye tid og irritasjon i vår arbeidsdag og det faktisk går kraftig ut over trivselen vår på jobb.. Jeg vet at denne personen sliter psykisk. Men om det ikke blir bedre så må jo noe gjøres.. Jeg og min kollega føler dette er et håpløst tilfelle. Selv om vi har gitt han beskjed om ting flere ganger så fortsetter han på samme måte.. Anonymkode: eb5ab...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Har du prøvd å snakke med vedkommende selv? Anonymkode: 0f3b8...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du prøvd å snakke med vedkommende selv? Anonymkode: 0f3b8...c6f Jeg har prøvdå si ifra om ting som jeg syns bør gjøres på en annen måte. Sier ifra på en hyggelig måte. Så gjør han det kanskje sånn den ene dagen,men i ettertid så driter han i det. Er som å snakke til en stein. Anonymkode: eb5ab...ee8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Skrevet 13. oktober 2021 Kanskje det burde tas opp på medarbeidersamtalene? Anonymkode: 40d81...63e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #5 Skrevet 13. oktober 2021 Dere vil ikke at det skal bli noe styr, men alternativet er tilsynelatende å gå på jobb hver dag å irritere seg grønn? Dette høres ut som en kamp dere burde ta, og jeg håper at det ikke er den udugelige kokken dere ønsker å beskytte for "styr". Anonymkode: 9bb22...cb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå