AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er en jente på 22 år. Jeg har trent styrketrening en del år jevnlig og er ganske sterk, spesielt underkroppen. Jeg trener ofte sammen med kjæresten min, og han sier rett ut at han blir veldig kåt av å se meg gjøre en del øvelser, særlig øvelser som markløft og knebøy. Jeg har etterhvert fått en bra sprettrumpe og er fornøyd med tykkelsen på lårene. Jeg løfter også mer enn det han klarer. Han sier han syntes det nesten er litt flaut å trene med meg fordi han er svakere, men også forid han ofte får en skikkelig ståpikk / boner. Vi har ofte sex etterpå, når vi kommer hjem. Jeg synes egentlig bare det er gøy, selv om jeg noen ganger også kan følte det litt distraherende under selve treningen. Jeg har begynt å trene litt alene også, men synes også det er hyggelig å trene sammen noen ganger. Er dette normalt? Anonymkode: d483c...64b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Sjæl. Blir grisekåt av jenter i magetopp som trener stryke på SATS. Anonymkode: ae3c3...3db 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Veldig normalt. Og du er nok ikke den eneste dama han tenner på der, for å si det mildt.. Er en grunn til at jeg aldri skal ha type som trener styrketrening, ikke særlig gøy å tenke på at han fantaserer om alle de store sprettrumpene han ser daglig på trening når han er i senga med meg😂 Anonymkode: b25ae...a52 1
sicario Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Ærlig talt.. Er dette normalt? Jeg er selv mann som trener styrke 5-6 dager i uken. Tanken har aldri slått meg. Har mer en nok med å holde beinhardt fokus på det jeg driver med, ikke sikle etter jenter som trener. Noe så jævla pubertalt 😆 9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig normalt. Og du er nok ikke den eneste dama han tenner på der, for å si det mildt.. Er en grunn til at jeg aldri skal ha type som trener styrketrening, ikke særlig gøy å tenke på at han fantaserer om alle de store sprettrumpene han ser daglig på trening når han er i senga med meg😂 Anonymkode: b25ae...a52 Sant 😬 Anonymkode: da3e2...de2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er kvinne og kan bli litt kåt av damene som trener der. Er ikke sånn at jeg stirrer veldig, eller gjør noen ukomfortabel da. Anonymkode: 92ee0...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er kvinne og kan bli litt kåt av damene som trener der. Er ikke sånn at jeg stirrer veldig, eller gjør noen ukomfortabel da. Anonymkode: 92ee0...1dd du aner ikke selv hvor mye du stirrer. tro meg. jeg konfronterte en gang en fyr som bokstavelig talt NISTIRRA når jeg gjorde knebøy, markløft osv. Jeg ble rasende. han lata som ingenting og ba meg slutte å være innbilsk, han stirra aldri osv. En annen kvinne tok meg i forsvar og sa at herregud jo, du gjør ikke annet å glo din gris. Han glodde til og med MENS han gjorde øvelser i maskinene, i pausen osv. veldig tydelig stirring!! Og da kan jeg bare se for meg hvordan det er for de som har super fit og stram kropp. jeg har noen kg ekstra men har trent styrke i flere år, så har bra kropp selv, men ikke superfit og jeg er ikke 20 år heller. Vi skulle virkelig hatt treningssenter for damer. dette handler ikke om likestilling, men det faktum at vi kvinner skal få bevege oss uten at menn går rundt med bonere. Om vi kvinner er så vakre og deilige at menn ikke klarer å la være å glo, så burde vi få skjermes. Anonymkode: b25ae...a52 4
Gjest Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en jente på 22 år. Jeg har trent styrketrening en del år jevnlig og er ganske sterk, spesielt underkroppen. Jeg trener ofte sammen med kjæresten min, og han sier rett ut at han blir veldig kåt av å se meg gjøre en del øvelser, særlig øvelser som markløft og knebøy. Jeg har etterhvert fått en bra sprettrumpe og er fornøyd med tykkelsen på lårene. Jeg løfter også mer enn det han klarer. Han sier han syntes det nesten er litt flaut å trene med meg fordi han er svakere, men også forid han ofte får en skikkelig ståpikk / boner. Vi har ofte sex etterpå, når vi kommer hjem. Jeg synes egentlig bare det er gøy, selv om jeg noen ganger også kan følte det litt distraherende under selve treningen. Jeg har begynt å trene litt alene også, men synes også det er hyggelig å trene sammen noen ganger. Er dette normalt? Anonymkode: d483c...64b Jeg ble nervøs for hvilke klær jeg tar på i morgen 🤯😳 Anonymkode: f39f6...30e
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ble nervøs for hvilke klær jeg tar på i morgen 🤯😳 Anonymkode: f39f6...30e Gå i det du vil, men du vil bli glodd på om du har tettsittende, avslørende klær. Du skal ikke la andre bestemme hva du skal gå med. Om noen stirrer, konfronter dem! Du er plutselig ikke et runkeobjekt lenger når det viser seg at du er et menneske som ikke finner deg i å bli glodd på! Mannen jeg snakker om slutte å stirre tvert, og han har aldri sett på meg igjen. vi trener merkelig nok ofte samtidig, men han stirrer ikke lenger De slutter å glo når du setter dem på plass, med mindre de er av typen som tenner på strenge og hissige damer.. det gjør hedligvis ikke de fleste. Anonymkode: b25ae...a52 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): du aner ikke selv hvor mye du stirrer. tro meg. jeg konfronterte en gang en fyr som bokstavelig talt NISTIRRA når jeg gjorde knebøy, markløft osv. Jeg ble rasende. han lata som ingenting og ba meg slutte å være innbilsk, han stirra aldri osv. En annen kvinne tok meg i forsvar og sa at herregud jo, du gjør ikke annet å glo din gris. Han glodde til og med MENS han gjorde øvelser i maskinene, i pausen osv. veldig tydelig stirring!! Og da kan jeg bare se for meg hvordan det er for de som har super fit og stram kropp. jeg har noen kg ekstra men har trent styrke i flere år, så har bra kropp selv, men ikke superfit og jeg er ikke 20 år heller. Vi skulle virkelig hatt treningssenter for damer. dette handler ikke om likestilling, men det faktum at vi kvinner skal få bevege oss uten at menn går rundt med bonere. Om vi kvinner er så vakre og deilige at menn ikke klarer å la være å glo, så burde vi få skjermes. Anonymkode: b25ae...a52 Nå er jeg jo ikke mann da, og jeg vet jo selv hvor ukomfortabelt det er å bli stirret på. Så jeg stirrer ikke nei. Anonymkode: 92ee0...1dd 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #12 Skrevet 10. oktober 2021 Mulig dette er et dumt spørsmål. Men hva defineres som stirring? Jeg mener at man kikker rundt seg, og f.eks. møter blikket til noen, eller ser i noens retning, kan vel ikke kalles stirring. Jeg mener , det må jo være lov å se seg rundt. Så her snakker vil vel om at noen setter blikket fast i noen i mange sekunder, kanskje minutter? Personlig tror jeg det finnes mye smugtitting rundt omkring, men det synes jeg bare vi må finne oss i. Ærlig talt. Man kan jo kikke av også av mange ulike årsaker - kanskje man ble nysgjerrig på øvelsen som vedkommende gjorde, eller reagerte på måten øvelsen ble gjort på, eller lurte på om man kjente igjen en person osv. Eller evt. fordi man finner en person attraktiv. Jeg mener, vi er jo bare vanlige folk, er vi ikke det? Det å bli tiltrukket av noen er jo en helt naturlig greie. Anonymkode: d483c...64b 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 1 hour ago, sicario said: Ærlig talt.. Er dette normalt? Jeg er selv mann som trener styrke 5-6 dager i uken. Tanken har aldri slått meg. Har mer en nok med å holde beinhardt fokus på det jeg driver med, ikke sikle etter jenter som trener. Noe så jævla pubertalt 😆 Helt riktig, tøffen. Det er pubertalt å tenne på deilige kropper i tettsittende treningstights 🙄🙄 Anonymkode: 853eb...eb8
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mulig dette er et dumt spørsmål. Men hva defineres som stirring? Jeg mener at man kikker rundt seg, og f.eks. møter blikket til noen, eller ser i noens retning, kan vel ikke kalles stirring. Jeg mener , det må jo være lov å se seg rundt. Så her snakker vil vel om at noen setter blikket fast i noen i mange sekunder, kanskje minutter? Personlig tror jeg det finnes mye smugtitting rundt omkring, men det synes jeg bare vi må finne oss i. Ærlig talt. Man kan jo kikke av også av mange ulike årsaker - kanskje man ble nysgjerrig på øvelsen som vedkommende gjorde, eller reagerte på måten øvelsen ble gjort på, eller lurte på om man kjente igjen en person osv. Eller evt. fordi man finner en person attraktiv. Jeg mener, vi er jo bare vanlige folk, er vi ikke det? Det å bli tiltrukket av noen er jo en helt naturlig greie. Anonymkode: d483c...64b Med stirring mener jeg at blikket blir værende i flere sekunder. Åpenbart... det er forskjell på stirre og å se på noen ganger. La meg gjette, du er en mann som stirrer og gjør kvinner ukomfortable, men vil ikke innrømme det. Om ikke så hadde du skjønt hva stirring faktisk er. Det er også lett å se hvor blikket er festet. Anonymkode: b25ae...a52
sicario Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): dette handler ikke om likestilling, men det faktum at vi kvinner skal få bevege oss uten at menn går rundt med bonere. Om vi kvinner er så vakre og deilige at menn ikke klarer å la være å glo, så burde vi få skjermes. Anonymkode: b25ae...a52 Nettop. Derfor jeg absolutt mener at sentrene burde ha egne tider når menn også kan trene. Utover disse tidene burde det være kun åpent for kvinner. Så lenge det finnes så jævla mange creeps som oppsøker disse stedene, burde det dessverre vært slik, og ikke legge til rette for at menn kan oppføre seg som drittsekker. 1
sicario Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt riktig, tøffen. Det er pubertalt å tenne på deilige kropper i tettsittende treningstights 🙄🙄 Anonymkode: 853eb...eb8 Er ikke alle som er prepubertale møkkamenn som deg. Finnes faktisk folk som fint unngår å gjøre det ubehagelig for kvinner å trene og som klarer å holde fokus på det dem holder på med selvom det er kvinner som trener rundt en. At du sitter hjemme å runker til tanken om kvinner som trener er din sak, men ikke vær så jævla creep når du omgås kvinner. Burde ikke være så vanskelig. 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #17 Skrevet 10. oktober 2021 sicario skrev (Akkurat nå): Er ikke alle som er prepubertale møkkamenn som deg. Finnes faktisk folk som fint unngår å gjøre det ubehagelig for kvinner å trene og som klarer å holde fokus på det dem holder på med selvom det er kvinner som trener rundt en. At du sitter hjemme å runker til tanken om kvinner som trener er din sak, men ikke vær så jævla creep når du omgås kvinner. Burde ikke være så vanskelig. Håper sånne menn som deg faktisk eksisterer i det virkelige liv.. ❤️ du vet tydeligvis forskjellen på stirring og det å legge merke til noen man syns er attraktiv, og at man ikke skal gjøre andre ukomfortable. takk!!! Anonymkode: b25ae...a52 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med stirring mener jeg at blikket blir værende i flere sekunder. Åpenbart... det er forskjell på stirre og å se på noen ganger. La meg gjette, du er en mann som stirrer og gjør kvinner ukomfortable, men vil ikke innrømme det. Om ikke så hadde du skjønt hva stirring faktisk er. Det er også lett å se hvor blikket er festet. Anonymkode: b25ae...a52 Nei, jeg er jente. Jeg holder aldri blikket på noen mer enn kanskje maks 2 sekunder, det er fordi jeg nettopp er bevisst på at jeg ikke skal stirre. Jeg kan imidlertid noen ganger være interessert i å kikke på noen (av ulike grunner), men da gjør jeg det som sagt bare i korte glimt, er veldig bevisst på det. De aller fleste er vel mest fokusert på seg selv. Anonymkode: d483c...64b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg må faktisk ta runke-pauser mens jeg trener pga. alle de flotte og svette damene som er der. Anonymkode: 9c1f4...35a
sicario Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper sånne menn som deg faktisk eksisterer i det virkelige liv.. ❤️ du vet tydeligvis forskjellen på stirring og det å legge merke til noen man syns er attraktiv, og at man ikke skal gjøre andre ukomfortable. takk!!! Anonymkode: b25ae...a52 Med deg ass 😊 Håper og tror at menn flest egentlig er sånn. Problemet på et anonymt forum er at det henger mange creeps her som nok dessverre representerer den delen av oss som ikke klarer å oppføre seg. Ser ut til at det fortsatt finnes en del der ute som enten ikke skjønner hva #metoo handler om, eller #villebaresnakkelitt for den saks skyld. At man liker det man ser, gir en ikke rett til gi uønsket oppmerksomhet av seksuell karakter. Treningssentrene er dessverre en arena hvor denne sleske atferden ofte forekommer. Hva får en «mann» til å tenke det er greit å stirre, glo på eller snakke til en kvinne man ikke kjenner og som er der for å trene? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå