AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har en festdrakt og lurer i den forbindelsen på om det er noe riktig og galt i fargevalg på skjorte? Det mest vanlige er jo hvit, men jeg har også sett andre farger, og jeg synes det er veldig fint. Men det jeg lurer mest på er svart. Har en veldig fin svart bunads skjorte, men kan jeg bruke den i alle anledninger? Er det for eksempel greit med svart skjorte, så lenge drakten er i blått eller lilla i bryllup/dåp/konfirmasjon? Det er jo ikke greit med sort i bryllup, men dette blir jo bare en liten del av plagget, og er for det meste bare ermer og litt av brystet som blir synlig av skjorten. Noen som kan hjelpe meg her? Når kan jeg bruke svart skjorte til festdrakten min? Anonymkode: e4b70...92b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #2 Skrevet 11. oktober 2021 Ingen som kan noe om dette? Anonymkode: e4b70...92b
AprilLudgate Skrevet 11. oktober 2021 #3 Skrevet 11. oktober 2021 Festdrakt og fantasidrakt tenker jeg er litt fritt valg? Jeg har bunad - men om jeg hadde festdrakt hadde jeg definitivt kjørt sort skjorte selv. I alle slags anledninger.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #4 Skrevet 11. oktober 2021 Fløff skrev (49 minutter siden): Festdrakt og fantasidrakt tenker jeg er litt fritt valg? Jeg har bunad - men om jeg hadde festdrakt hadde jeg definitivt kjørt sort skjorte selv. I alle slags anledninger. Takk for svar. Svart skjorte er veldig fint, så det gleder meg. Anonymkode: e4b70...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå