Gå til innhold

Jodaså... Nå skal det jobbes med helsa!

Jodaså

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Da har jeg turt å logge meg inn igjen... Nå har hele familien hatt korona-på rekke og rad, noe som har gjort at jeg har vært mye hjemme. Vi har ikke vært veldig syke,men slappe. Jeg har spist mer enn jeg burde,og feil. I tillegg har det blitt mye stillesitting. Jeg blir litt flau av meg selv hver gang jeg starter på nytt,men nå er motivasjonen på plass igjen, så i morgen er dagen for ny start.

Jeg gikk ned 23 kilo i 2021. Jeg har lavt stoffskifte,og så for første gang på det jeg kan huske, så reagerte kroppen "normalt" på kalorier inn/kalorier ut. Jeg spiste da etter prinsipper fra paleo/ Best Bet Diet ms/ Hexeberg og delvis Nordstrand.  Jeg har nå forsøkt meg på mer normalt kosthold,men med kalorikontroll. Det funker ikke,og jeg har gått opp masse. Jeg har ikke turt å veie meg på en stund,men i morgen starter jeg på nytt med samme kosthold som i 2021. 

Magen har også slått helt krøll på seg,og den fungerte "som en drøm" med kostholdet beskrevet over. 

Så fra i morgen gjelder følgende i uke 1:

- jeg skal følge kostholdet,og logge mat hver dag.  

- jeg skal trene minst to ganger i løpet av uken 

-jeg skal gjøre fysioøvelser min 15 min min 5 ganger 

-jeg skal gå min 7500 skritt per dag 

-jeg skal gjøre min 10 min yoga 5 ganger 

Så da er jeg klar for morgendagen (men gruer meg til å se vekta) 💪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust skrev (På 26.1.2022 den 17.20):

Heier på deg! :nordvesta:

Bokdamen skrev (På 13.2.2022 den 23.11):

Heier på deg 👏👏

Tusen takk 😊

Startvekta ble 103,7 kg. Kjipt å ha gått opp nesten 6 kg av de 22 jeg gikk ned i fjor,men likevel hadde jeg frykta verre. 

Jeg klarte å holde meg til kostholdet mitt i går. Ungene var helt rare/utslitte og trengte mer og tettere oppfølging for å gjøre lekser,dusje osv (stort sett går dette av seg selv). Det ble derfor ikke annen trening på meg enn fysiotreningen. Men det er nettopp det-jeg må øve på at det ikke må være 0 eller 100, alt eller ingenting. Jeg må heller tenke at om jeg får til 60%av planen er det bedre enn 0-59%

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...