Allegodetinger3 Skrevet 10. oktober 2021 #1 Del Skrevet 10. oktober 2021 Har så lyst til å endre kjøkkenet mitt med nye "fliser" over benken. Men jeg vurderer da disse pvs flisene man bare limer på. Har noen noe erfaring med disse, og vil de se fake og billig ut? Idag har jeg kjøkkenplater som ligner flis, så de er jo ikke ekte nå heller, men føler jo at disse pvc flisene man limer på blir enda dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 10. oktober 2021 #2 Del Skrevet 10. oktober 2021 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har det og syns de ser helt ok ut Anonymkode: 19da7...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 10. oktober 2021 #4 Del Skrevet 10. oktober 2021 Har ikke sett noen slike løsninger som ser pent ut på nært hold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Del Skrevet 10. oktober 2021 Joda, det synes jeg kan bli helt fint, har et familiemedlem jeg har vært mye hos som har det. Det er jo et stort utvalg, og hvis det ikke blir fint så er det ikke grunnet materialet. Anonymkode: a1e59...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Del Skrevet 10. oktober 2021 Nei ser bare jalla ut. Samme med folie som noen absolutt skal ha på benkeplater, kjøkken osv… Anonymkode: 45cb7...8b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå