Gå til innhold

Falt for en dame, men har ikke tid til det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liten bakhistorie. 

Livet mitt er en ren jobb med prosjekter, 3 uker siden, ble jeg kjent med en dame som inviterte meg på middag. Hadde tom kalender den dagen, så dro innom en liten tur men ble over natten. Ingen sex, vi pratet og så på film å bare koset oss. Innså relativt fort, "FAEN! hun er digg!". 

Nå er den damen i hodet mitt som et virus.
Har begynt å slurve med arbeidet mitt! Ho er der heletiden. Hvert meldingstone er et lita håp det er hun, men like skuffet når det ikke er henne.

Tips til å bli kvitt henne fra hodet?

Anonymkode: 9d07f...d61

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Liten bakhistorie. 

Livet mitt er en ren jobb med prosjekter, 3 uker siden, ble jeg kjent med en dame som inviterte meg på middag. Hadde tom kalender den dagen, så dro innom en liten tur men ble over natten. Ingen sex, vi pratet og så på film å bare koset oss. Innså relativt fort, "FAEN! hun er digg!". 

Har begynt å slurve med arbeidet mitt! Ho er der heletiden. Hvert meldingstone er et lita håp det er hun, men like skuffet når det ikke er henne.

Lat som at du har fetisj på bæsj. 

Anonymkode: 2ae5a...b5e

• Liker 2
Skrevet

Story of my life! ❤️

Anonymkode: 2da37...dd1

Skrevet

Du har ikke tid til å ha kjæreste. Best å  forklare henne det, så slipper du å få noe mer meldinger.

...Eller så må du roe ned på jobbingen?

Anonymkode: c3fbb...dde

• Liker 3
Skrevet

For noen år siden ble det gjort en undersøkelse om hva folk snakker om når de ligger på dødsleiet, hvilke ting de angrer mest på. Det som flest folk angret på, var at de hadde brukt så mye tid på jobben i stedet for å være mer sammen med menneskene de var glad i.

Anonymkode: c8036...af8

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For noen år siden ble det gjort en undersøkelse om hva folk snakker om når de ligger på dødsleiet, hvilke ting de angrer mest på. Det som flest folk angret på, var at de hadde brukt så mye tid på jobben i stedet for å være mer sammen med menneskene de var glad i.

Anonymkode: c8036...af8

Men å prioritere en person man har møtt èn gang og risikere jobben er er risiko det ikke nødvendigvis lønner seg å ta. 

Anonymkode: 2da37...dd1

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Hvorfor ikke ta sjansen på henne hvis du er forelsket? Ingen jobb i hele verden er viktigere enn noen du har følelser for, med mindre det er snakk om en jobb som redder liv. Da er selvfølgelig jobben viktigere. Ellers sier jeg kjør på og kos deg med dama. Hvis du velger jobben foran henne så kan det skje at du angrer på det senere. Det er ikke enkelt å glemme noen du har følelser for. Da må du bare ta tiden til hjelp eller forelske deg i noen andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Liten bakhistorie. 

Hun forsvinner nok fra hodet ditt om dere ikke har noe kontakt, og du fortsetter å begrave deg i arbeid. Bare gi det litt tid. Personlig skjønner jeg ikke at noen ønsker å leve for jobben sin i så stor grad at de risikerer å gå glipp av kjærlighet i livet sitt. 

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke særlig forelska om du tenker at du ikke har "tid" til å bli kjent med dama. Den som er forelska, tar seg tid. 

Anonymkode: 29cfb...d4a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er ikke særlig forelska om du tenker at du ikke har "tid" til å bli kjent med dama. Den som er forelska, tar seg tid. 

Anonymkode: 29cfb...d4a

Enig. Akkurat som de som aldri har tid til å trene. Alltid en dårlig unnskyldning for å slippe unna. 

Alle har tid til det man har veldig lyst til. 

Anonymkode: 9119d...71c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...