Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Samboer og jeg er i usynk på når vi har lyst på sex. Jeg er keen på kveldene, han på morningen. Selvfølgelig kan man ha sex til alle døgnets tider, men som alle andre er vi er bissy par i midten av 20-åra med timeplanen fylt opp med aktiviteter etter jobb. Flere med det problemet? Hva liker dere best av morgen og kveld...?
Gjest Nammi Skrevet 2. oktober 2005 #2 Skrevet 2. oktober 2005 At menn er kåtere om morgenen enn om kvelden, er ganske vanlig.
Gjest Milah Skrevet 2. oktober 2005 #3 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg har som regel mer lyst på kvelden, eller midt på dagen. Han har lyst stort sett hele tiden, så her er det i grunn ikke noe problem! Endret 2. oktober 2005 av Milah
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 Samboer og også klar for morgensex. Når jeg er heldø Det er ikke ofte det blir sex om morgenen, men det hender at han klarer å "lure" meg. Dersom han får meg kåt før jeg egentlig har våknet opp så kan det godt hende at han får morgenknullet sitt Ellers så funker ettermiddag/tidlig kveld helt ypperlig. Dere får bare utnytte tiden mellom alle aktivitetene. Og kanskje flørte litt ekstra så dere er mer enn klar når anledningen byr seg. Trenger jo ikke alltid å ha sex i timesvis.
Flugelhorn Skrevet 3. oktober 2005 #5 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har som regel mer lyst på kvelden, eller midt på dagen. Han har lyst stort sett hele tiden, så her er det i grunn ikke noe problem! ←
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 At menn er kåtere om morgenen enn om kvelden, er ganske vanlig. ← Jeg har bare sett det motsatt...
Helene Skrevet 3. oktober 2005 #7 Skrevet 3. oktober 2005 Morgenen går fint ann. Da er man uthvilt og får en heftig start på dagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå