AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg skal gå (orker ikke mer for mye som har skjedd tidligere, jeg kommer aldri til å elske ham igjen), vi er i terapi og både han og jeg begynner å skjønne hvor det går..) vi har tre små barn og de er hovedfokuset mitt nå. Hvordan gjør jeg dette i praksis - leie noe med en gang (og så kjøpe nytt) for å komme meg ut, eller går det an å bli boende i månedene det tar å skaffe seg noe nytt? Hva er best for barna? Anonymkode: ec31e...efe
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Hvor gamle er barna? Anonymkode: f5b84...f79
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg er i samme situasjon som deg, og har valgt å leie en enkel leilighet først. Nå er dette ett stygt brudd, så det var det enkleste måten å gjøre det på. Hussalg kan ta tid her. Planen er å kjøpe etterhvert. Skal være i samme Skolekrets, og de får fortsatt ha samme venner. Så jeg tenker at siden alt rundt er stabilt (samme Skolekrets og nærmiljø) så gjør det ikke noe å flytte 2 ganger Anonymkode: 675a2...975
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Lykke til 💕 vet ikke om bruddet blir stygt eller ikke, han tar det med fatning so far men har vist fra tidligere at han kan gå i luften så potensialet er der. Mulig en av oss beholder huset så det kan bli rolig (håper det).. Anonymkode: ec31e...efe
Mann39nord Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Om du har muligheten til å kjøpe han ut av huset så er det nok det beste for barna. Så kan han dra omgående. Om ikke så vil jeg anbefale deg å skaffe en leilighet kjapt. Å bli oppå noen som du skal gåifra på mnd vis kan potensielt bli katastrofe. Unga innretter seg kjapt til en ny situasjon. Verre med oss voksne 😉👍 lykke til og håper alt ordner seg for alle parter
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 Har dere vært på familievernskontoret? Har dere bestemt dere for om en av dere kan kjøpe den andre ut av huset og ha mulighet til å sitte med det alene? Om du eller han har mulighet til å bli kjøpt ut for så å kjøpe ville jeg heller gjort det, man taper mye penger på å leie, og det er mye styr, og med tre barn så må man brått ha en veldig stor leilighet eller hus. Nå vet jo ikke jeg hvor dere bor, men jeg bor i Viken, gamle Østfold, den indre delen og her koster et hus ca 13 000 kr i mnd. Det er jo galskap. Vi har huslån lavere enn det. Da lurer jeg på hva det koster å leie et helt hus nærmere Oslo. Anonymkode: ee539...b54
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Vi er på FvK, men jeg har ikke turt å si høyt at jeg er ferdig, har vært redd for ham. Vi bor på Østlandet men ikke i Oslo så jeg håper hus/leie for kort tid kan gå greit Anonymkode: ec31e...efe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå