Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gå (orker ikke mer for mye som har skjedd tidligere, jeg kommer aldri til å elske ham igjen), vi er i terapi og både han og jeg begynner å skjønne hvor det går..) vi har tre små barn og de er hovedfokuset mitt nå. Hvordan gjør jeg dette i praksis - leie noe med en gang (og så kjøpe nytt) for å komme meg ut, eller går det an å bli boende i månedene det tar å skaffe seg noe nytt? Hva er best for barna?

Anonymkode: ec31e...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna?

Anonymkode: f5b84...f79

Skrevet

3,,7 og 11

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, og har valgt å leie en enkel leilighet først. Nå er dette ett stygt brudd, så det var det enkleste måten å gjøre det på. Hussalg kan ta tid her. Planen er å kjøpe etterhvert. Skal være i samme Skolekrets, og de får fortsatt ha samme venner. Så jeg tenker at siden alt rundt er stabilt (samme Skolekrets og nærmiljø) så gjør det ikke noe å flytte 2 ganger  

Anonymkode: 675a2...975

Skrevet

Lykke til 💕

vet ikke om bruddet blir stygt eller ikke, han tar det med fatning so far men har vist fra tidligere at han kan gå i luften så potensialet er der. Mulig en av oss beholder huset så det kan bli rolig (håper det)..

Skrevet

Om du har muligheten til å kjøpe han ut av huset så er det nok det beste for barna. Så kan han dra omgående. Om ikke så vil jeg anbefale deg å skaffe en leilighet kjapt. Å bli oppå noen som du skal gåifra på mnd vis kan potensielt bli katastrofe. Unga innretter seg kjapt til en ny situasjon. Verre med oss voksne 😉👍 lykke til og håper alt ordner seg for alle parter 

Skrevet

Har dere vært på familievernskontoret? 

Har dere bestemt dere for om en av dere kan kjøpe den andre ut av huset og ha mulighet til å sitte med det alene? 

Om du eller han har mulighet til å bli kjøpt ut for så å kjøpe ville jeg heller gjort det, man taper mye penger på å leie, og det er mye styr, og med tre barn så må man brått ha en veldig stor leilighet eller hus. Nå vet jo ikke jeg hvor dere bor, men jeg bor i Viken, gamle Østfold, den indre delen og her koster et hus ca 13 000 kr i mnd. Det er jo galskap. Vi har huslån lavere enn det. Da lurer jeg på hva det koster å leie et helt hus nærmere Oslo. 

Anonymkode: ee539...b54

Skrevet

Vi er på FvK, men jeg har ikke turt å si høyt at jeg er ferdig, har vært redd for ham. Vi bor på Østlandet men ikke i Oslo så jeg håper hus/leie for kort tid kan gå greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...