exictence Skrevet 12. august #321 Del Skrevet 12. august Hysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #322 Del Skrevet 12. august "Kvinner har noe som heter kvinnelist" "Han er RAR, er han homofil eller pedofil, kanskje?" Anonymkode: 820c8...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #323 Del Skrevet 12. august Når folk sier "det går ant" eller "det går ikke ant". Eller som ungene her sier når de treffer tverrliggeren på mål: "jeg traff tvella". Anonymkode: 60ac5...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #324 Del Skrevet 12. august missLynch skrev (På 10.8.2024 den 14.28): «Lag deg en god dag». Det FINNES ikke et verre og klisjefylt uttrykk. Jeg blir dårlig av det Jaaaaa!! Dette! Herremin så sint jeg blir når jeg får en snap av et pent dandert lysfat (ingenting i mot lysfat!) og en kaffekopp og teksten "lag deg en fin dag!" Blir så eiter av det! Anonymkode: 8c5b0...3fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #325 Del Skrevet 12. august Hater virkelig uttrykket «primus motor». Det fins ikke i mitt ordforråd, og jeg har heller aldri prøvd å finne ut hva det betyr. Jeg har skjønt/lest at det brukes i sammenheng med en person som er en ildsjel-lignende skapning i div. arrangement. Stygt og meget lite (abslolutt null) beskrivende uttrykk. Anonymkode: 3d713...e19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #326 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hater virkelig uttrykket «primus motor». Det fins ikke i mitt ordforråd, og jeg har heller aldri prøvd å finne ut hva det betyr. Jeg har skjønt/lest at det brukes i sammenheng med en person som er en ildsjel-lignende skapning i div. arrangement. Stygt og meget lite (abslolutt null) beskrivende uttrykk. Anonymkode: 3d713...e19 Aldri hørt noen gang. De som bruker det tror sikkert de er ekstremt spesielle og unike. Anonymkode: 13067...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 13. august #327 Del Skrevet 13. august "Kastet under bussen". Hører det hele tida nå. Utrolig teit uttrykk, bare google translate fra engelsk? Tror ikke det er et uttrykk på norsk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #328 Del Skrevet 13. august Uanonym bruker skrev (48 minutter siden): "Kastet under bussen". Hører det hele tida nå. Utrolig teit uttrykk, bare google translate fra engelsk? Tror ikke det er et uttrykk på norsk? Det er et uttrykk på norsk. Men det kommer fra engelsk og blitt vanlig her. Anonymkode: b9774...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #329 Del Skrevet 13. august Smelt på tjukka Folk som tror dem er kule som bruker Litta om alt; "Nei, skal man ta seg ei litta tur på byen da?" osv Tidsklemma Bonusbarn ( Er ikke alltid en bonus om han/hun har barn fra før, det er ikke på forhånd gitt at du får et godt forhold til de, hva er da bonusen med ungene dersom de ikke tåler trynet ditt, eller å må dele han/hun med deg ). Lissom Anonymkode: 81f81...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #330 Del Skrevet 18. august Av en eller annen grunn blir jeg irritert når folk sier «god dag mann, økseskaft!» 🫠 Anonymkode: 382e8...7cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #331 Del Skrevet 18. august "Forklaringsproblem". Det bare, jeg vet ikke - virker så oppstyltet og skittviktig eller noe. Eller forhåndsdømmende kanskje. Enten har man gjort noe gærnt - og da er problemet at man er ferska i å gjøre noe gærnt. Eller så har man ikke gjort noe gærnt og kan forklare hva som har foregått - uten at man trenger å anta på forhånd at det er et kjempeproblem - hvis ikke den som krever en forklaring planlegger å gjøre det til et problem? Anonymkode: 6006a...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #332 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 13.8.2024 den 1.14): Hater virkelig uttrykket «primus motor». Det fins ikke i mitt ordforråd, og jeg har heller aldri prøvd å finne ut hva det betyr. Jeg har skjønt/lest at det brukes i sammenheng med en person som er en ildsjel-lignende skapning i div. arrangement. Stygt og meget lite (abslolutt null) beskrivende uttrykk. Anonymkode: 3d713...e19 Er det ikke "prima motor?" For meg blir det "da er vi enige om å være uenige" da kjenner jeg at det nesten klikker for meg 😅 Anonymkode: 3b7d6...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #333 Del Skrevet 18. august Det gledes.. Rødt i glasset.. Mammahjertet.. Den dag i dag (når det brukes feil). Det har vært en reise... Anonymkode: 4f53d...168 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #334 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 23.24): Det gledes.. Rødt i glasset.. Mammahjertet.. Den dag i dag (når det brukes feil). Det har vært en reise... Anonymkode: 4f53d...168 🥴 Anonymkode: 9cf87...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camillacola Skrevet 22. august #335 Del Skrevet 22. august "jeg kan ikke trylle"🫠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #336 Del Skrevet 28. august "Forskning viser at ..." Forskning kan vise hva som helst. Finnes sikkert forskning som viser at månen er en ost. Det er ikke noe krav for at noe skal kalles "forskning". Anonymkode: c77b4...f99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #337 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 20.22): Er det ikke "prima motor?" For meg blir det "da er vi enige om å være uenige" da kjenner jeg at det nesten klikker for meg 😅 Anonymkode: 3b7d6...333 Det er "Primus motor" ja. Anonymkode: 60ac5...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 28. august #338 Del Skrevet 28. august Bruken av ordet «like» i amerikanske podkaster 😖 er noen som knapt klarer å si en setning uten å ta det med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #339 Del Skrevet 28. august "Det er snickers og twist"... Bare stopp med det. Anonymkode: 9cba3...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #340 Del Skrevet 28. august Når en sier ham i stedenfor han Anonymkode: 0013f...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå