AnonymBruker Skrevet 26. januar #181 Del Skrevet 26. januar Når noen kommenterer noe og en annen beskriver det som at "det smalt" fra den personen. Enda verre, "det var rette r*** som f***". Anonymkode: 986d9...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #182 Del Skrevet 27. januar "Beklager, men (...personlig ubetydelig preferanse som avviker fra den tilsnakkedes preferanse)". "Beklager, men jeg syns ikke gule gardiner er så fint." Som om tilfeldig person 1 skal bli skikkelig lei seg for at tilfeldig person 2 ikke liker gardinene hennes. Snakk om å overvurdere egen beydning. Anonymkode: 6006a...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 27. januar #183 Del Skrevet 27. januar Mye bra nevnt, enig i at «lag deg en fin dag» og «ta vare» er ille 😣 Er også drit lei av «livet er best ute» på alskens snikskryt-poster i sosiale medier. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #184 Del Skrevet 27. januar Feilskrivingene: Dillema Borre Værste Tillitt Borretslag Som det kryr av her inne. Anonymkode: d2413...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jensine Skrevet 1. februar #185 Del Skrevet 1. februar "På stell" 🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #186 Del Skrevet 1. februar «Jeg vet» isteden for “jeg vet det» «Han er en lege» isteden for «han er lege” «Jeg hadde taco» isteden for «jeg spiste taco». Anonymkode: a2c4e...ea2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #187 Del Skrevet 1. februar Koz å klemz! Anonymkode: af66c...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #188 Del Skrevet 1. februar Jensine skrev (38 minutter siden): "På stell" 🤮 Amen! Jeg kan ikke fordra uttrykket "noe godt i glasset". Andre uttrykk: "så herlig!" "hælledussan" Anonymkode: 4dfeb...a46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 2. februar #189 Del Skrevet 2. februar ….eller «bobler» og «det beste selskapet». «Gudamei» er heller ikke vakkert.m 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #190 Del Skrevet 2. februar "Hacks"🤪 Det irriterer meg så inn i hampen! Hvorfor ikke si/skrive det på norsk? Tips,gode råd eller kjerringråd. Er det ikke det det betyr? Anonymkode: d1a0f...8d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar #191 Del Skrevet 2. februar (endret) AnonymBruker skrev (På 1.2.2024 den 23.53): Koz å klemz! Anonymkode: af66c...37f Haha, er det virkelig noen som bruker det fortsatt? Ei venninne av meg avsluttet alle meldinger med Gid, koz og klemz, men er sikkert 20 år siden hun sluttet med det. Nå skriver hun glad i deg, klem eller legger til en klemmesmiley. Jeg irriterer meg over: Typ Cringe Random Noe godt i glasset Lord have mercy Kidsa Livet smiler Ei litta Hacks Gått viralt Toxic Det gledes Ta vare Endret 3. februar av jukkapalme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #192 Del Skrevet 2. februar "mige" Anonymkode: 354e0...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #193 Del Skrevet 3. februar "Skapt arbeidsplasser". Arbeidsgivere skryter ofte av at de har skapt arbeidsplasser og nevner da samtlige ansatte som "skapte arbeidsplasser". Men ofte så er disse arbeidsplassene kjøpt og ikke skapt. Jeg jobbet i en bedrift som ble kjøpt opp av en annen bedrift. Bedriften som kjøpte oss opp skryter av å ha skapt 1000 arbeidsplasser, men nærmest samtlige ansatte er fra bedrifter de har kjøpt opp. Det har ikke kommet noen nye arbeidsplasser og om bedriften ikke hadde kjøpt oss opp så hadde vi hatt akkurat de samme arbeidsplassene bare med en annen eier. Anonymkode: c77b4...f99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 3. februar #194 Del Skrevet 3. februar «Legger meg/seg flat» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #195 Del Skrevet 3. februar missLynch skrev (På 27.1.2024 den 11.44): Mye bra nevnt, enig i at «lag deg en fin dag» og «ta vare» er ille 😣 Er også drit lei av «livet er best ute» på alskens snikskryt-poster i sosiale medier. Livet ER jo best ute Anonymkode: b9774...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #196 Del Skrevet 3. februar Good riddance. Anonymkode: d2413...94a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #197 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): "Skapt arbeidsplasser". Arbeidsgivere skryter ofte av at de har skapt arbeidsplasser og nevner da samtlige ansatte som "skapte arbeidsplasser". Men ofte så er disse arbeidsplassene kjøpt og ikke skapt. Jeg jobbet i en bedrift som ble kjøpt opp av en annen bedrift. Bedriften som kjøpte oss opp skryter av å ha skapt 1000 arbeidsplasser, men nærmest samtlige ansatte er fra bedrifter de har kjøpt opp. Det har ikke kommet noen nye arbeidsplasser og om bedriften ikke hadde kjøpt oss opp så hadde vi hatt akkurat de samme arbeidsplassene bare med en annen eier. Anonymkode: c77b4...f99 Oppretrholde arbeidsplasser burde de si Anonymkode: db486...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #198 Del Skrevet 3. februar Jeg kan ikke fordra uttrykket "stopp verden, jeg vil av!". Det er nesten alltid brukt av mennesker jeg ikke kan fordra, om ting jeg opplever som positivt. Anonymkode: e8482...c68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #199 Del Skrevet 3. februar "Krydder i hverdagen" 🤢 Anonymkode: fbf98...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #200 Del Skrevet 3. februar Dette skal ikke skje. Vi er veldig, veldig lei oss Alt med "veldig, veldig" egentlig. Anonymkode: d2413...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå