Gå til innhold

Bra match, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en flott mann jeg har lyst til å bli mer kjent med. Synes han er kjekk å prate med, veldig sjarmerende og veldig tiltrekkende ansikt. 

Så var det kroppsvekten. Jeg synes at vekten hans gjør han mindre attraktiv rent utseendemessig. Redd for at det kan bli turn-off hvis vi en gang kommer nærmere hverandre. Jeg vil ikke være overfladisk, men dette er jo noe enhver person kan gjøre noe med. 

Hva ville du gjort her? Bare avvise uten kommentar? Eller ville du sagt noe? Tror ikke jeg bare kan overse det, faktisk 😬

Anonymkode: 4f5ea...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal avslutte det, du liker han jo tydeligvis ikke godt nok til å se forbi vekten. Og han fortjener en som liker han sånn som han er.

Anonymkode: edcbc...9b0

• Liker 12
Skrevet

Sagt noe? Du tenker å si til en mann du ikke kjenner at du bare vil date han om han går ned i vekt? Og du tenker at da vil forholdet deres få en bra start? 

Om du hadde gnålt om det til meg som du ikke en gang kjente, så hadde jeg tenkt med gru på hvordan du var når du fatkisk kjente noen

Anonymkode: e33fe...072

• Liker 6
Skrevet

Du kan selvsagt ikke fortelle fremmede at de bør slanke seg 🎃

Anonymkode: 855b0...cb9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har møtt en flott mann jeg har lyst til å bli mer kjent med. Synes han er kjekk å prate med, veldig sjarmerende og veldig tiltrekkende ansikt. 

Så var det kroppsvekten. Jeg synes at vekten hans gjør han mindre attraktiv rent utseendemessig. Redd for at det kan bli turn-off hvis vi en gang kommer nærmere hverandre. Jeg vil ikke være overfladisk, men dette er jo noe enhver person kan gjøre noe med. 

Hva ville du gjort her? Bare avvise uten kommentar? Eller ville du sagt noe? Tror ikke jeg bare kan overse det, faktisk 😬

Trenger ikke ha det så travelt. Først klining og kos, så finner du ut om du tenner på han der. Man må ikke gå fra klining til sex første uka liksom. Er bare i dag man tror det. Jeg tror mer på et forhold der man kan gro litt på hverandre over litt tid. Har mer tro på et sterkere forhold sånn. Kjenner du ingen tenning på veien, så må du evnt avbryte det. 

Anonymkode: 4067c...c16

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg synes du skal avslutte det, du liker han jo tydeligvis ikke godt nok til å se forbi vekten. Og han fortjener en som liker han sånn som han er.

Føler deg krenket? Han liker meg, så tenkte det er litt dust at noe slikt skal være en hindring.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Sagt noe? Du tenker å si til en mann du ikke kjenner at du bare vil date han om han går ned i vekt? Og du tenker at da vil forholdet deres få en bra start? 

Om du hadde gnålt om det til meg som du ikke en gang kjente, så hadde jeg tenkt med gru på hvordan du var når du fatkisk kjente noen

Anonymkode: e33fe...072

Jeg dater han allerede og tenner på han på noen måter. Jeg er litt usikker pga dette. 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du kan selvsagt ikke fortelle fremmede at de bør slanke seg 🎃

Jeg sa ikke at det gjaldt høy kroppsvekt, men har ikke tenkt til å spesifisere videre. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Trenger ikke ha det så travelt. Først klining og kos, så finner du ut om du tenner på han der. Man må ikke gå fra klining til sex første uka liksom. Er bare i dag man tror det. Jeg tror mer på et forhold der man kan gro litt på hverandre over litt tid. Har mer tro på et sterkere forhold sånn. Kjenner du ingen tenning på veien, så må du evnt avbryte det. 

Jeg kjenner tenning!! Men den ene tingen kommer til å bli et problem. Kanskje jeg bate burde kutte før noen får forhåpninger, ettersom det ikke er greit å be noen ta vare på seg selv... 

Skrevet

For egen del ville jeg nok ønsket å vite det om noe jeg selv relativt enkelt kunne endre var det som gjorde meg uaktuell for en potensiell partner, men det er selvfølgelig veldig individuelt. Kanskje er dette veldig sårt og vanskelig for ham og sånn sett noe det ikke vil fungere å ta opp, men generelt tenker jeg det er bedre å vite og forstå, og dermed ha mulighet til å ta konsekvensene og gjøre endringene enn å ikke vite. 

• Liker 2
Skrevet

Minner meg om en date jeg hadde med en fyr hvor jeg kjøpte en kanelbolle til kaffen… «den må du jobbe ekstra hardt for å få vekk etterpå» sa han og pekte på bollen. Han var ekstremt opptatt av trening, og at jeg skulle slanke meg. Jeg veier 54 kg…

Anonymkode: 1ecf6...823

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føler deg krenket? Han liker meg, så tenkte det er litt dust at noe slikt skal være en hindring.

Jeg dater han allerede og tenner på han på noen måter. Jeg er litt usikker pga dette. 

Jeg sa ikke at det gjaldt høy kroppsvekt, men har ikke tenkt til å spesifisere videre. 

Jeg kjenner tenning!! Men den ene tingen kommer til å bli et problem. Kanskje jeg bate burde kutte før noen får forhåpninger, ettersom det ikke er greit å be noen ta vare på seg selv... 

Eller finne ut om du kan påvirke litt positivt på det å ta vare på seg selv først, hvis det er det som er greia? Jeg tenker at det i dag ikke er lett å finne den rette. Og alle vil jo ha minst en ting eller fler som man ikke liker. Så da er jo spm hvor stort problem tenker du det egentlig er? Er det noe man kan gjøre? Eller er det et problem du kan leve med? Gifta meg med verdens mest morra grinete fyr, og jeg er ei skravle bøtte om morgenen og liker å kunne snakke om hva som skal skje ila dagen. Så da må jeg holde munn og krysse fingrene for at morragrettenheten går over så fort at det går med litt kommunikasjon. Men det skjer nesten aldri. Men vi får til resten allikevel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Eh hva faen? Hvorfor skal jeg føle meg krenket?

Men jeg er ganske sikker på at han hadde følt det hvis han hadde sett hva du skriver om han.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spiller ingen rolle om det er overvekt, undervekt, for mye/lite muskler eller anna type vekt. Liker du ikke kroppen hans og fyrer deg opp med fantasier omendringer allerede i startfasen, er forholdet dødfødt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...