Gå til innhold

Stayups på under sexen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjærester som vil at dere skal ha på strømper eller stayups på under sex? Jeg er nå i mitt andre seriøse forhold, og begge guttene har hatt en greie for dette. Hva tenker dere egentlig om det? Jeg synes det er ganske uskyldig, så lenge det ikke forventes hver gang. 

Anonymkode: d8bfd...9ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det gjerne, jeg har merket at det gjør litt ekstra for den jeg er med. Det gir meg også en følelse av ekstra sensualitet. Bruker det ikke hver gang, men liker å gjøre det lille ekstra en gang i blant. Bruker helst ikke stay ups fordi de er sjeldent akkurat det navnet deres sier under sex, jeg liker best strømper med hofteholdere eller korsett.

• Liker 7
Skrevet

Synes det er helt latterlig. Hadde jeg fått en slik kjæreste hadde jeg raskt blitt singel igjen.

Men om dere begge liker det, kjør på.

Anonymkode: 47739...665

• Liker 3
Skrevet
AliceNextDoor skrev (1 time siden):

Jeg har det gjerne, jeg har merket at det gjør litt ekstra for den jeg er med. Det gir meg også en følelse av ekstra sensualitet. Bruker det ikke hver gang, men liker å gjøre det lille ekstra en gang i blant. Bruker helst ikke stay ups fordi de er sjeldent akkurat det navnet deres sier under sex, jeg liker best strømper med hofteholdere eller korsett.

Helt enig med deg. Bytter på stayups og hofteholder/strømper. Helst de med håndsydd søm, de silikongreiene gnager sånn på låra. Men de er jo litt dyrere da.  

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Stayups er sexy😍 men jeg er enig det kan ikke forventes hver gang. Begge må like det og være enige om å bruke det. Ingen kan tvinges.

Endret av Warrior
Skrevet
bullehurk skrev (På 10.10.2021 den 15.26):

Helt enig med deg. Bytter på stayups og hofteholder/strømper. Helst de med håndsydd søm, de silikongreiene gnager sånn på låra. Men de er jo litt dyrere da.  

😍

Skrevet

folk er forskjellige? er nå på tredje partner som vil at jeg ifører meg sydvest og snadde mens jeg banner stygt under akten. 

Anonymkode: acf18...4dd

• Liker 5
Skrevet

Elsker det😍😍

Skrevet

Kjæresten elsker når jeg har på stayups og høye hæler når vi har sex, blir faktisk litt opphisset av det jeg også når jeg ser hvor opphisset han blir av det

Anonymkode: 51c06...c89

• Liker 6
Skrevet
bullehurk skrev (På 10.10.2021 den 15.26):

Hvor kjøper du sånne?

Jeg liker å pynte meg i fint undertøy og stayups innimellom, føler meg ekstra sexy, og liker følelsen av å være litt påkledd 😊 Hadde ikke giddet hver gang, men kanskje en gang i måneden eller ved spesielle anledninger 😁

Anonymkode: 78576...78c

Skrevet
On 10/10/2021 at 1:27 PM, AnonymBruker said:

Synes det er helt latterlig. Hadde jeg fått en slik kjæreste hadde jeg raskt blitt singel igjen.

Hvorfor det?

Anonymkode: 51c06...c89

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 13.27):

Hæ? Hva er det som er så galt med dette?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.10.2021 den 13.20):

Har dere kjærester som vil at dere skal ha på strømper eller stayups på under sex? Jeg er nå i mitt andre seriøse forhold, og begge guttene har hatt en greie for dette. Hva tenker dere egentlig om det? Jeg synes det er ganske uskyldig, så lenge det ikke forventes hver gang. 

Anonymkode: d8bfd...9ce

Det er i hvert fall mer uskyldig enn det samboeren min gjør for å gjøre seg heftig og begeistret en gang eller tre i kvartalet. 

Stikkord: Latex

Har selv ikke noe forhold til det, men spiller med siden hun har hatt den greia der i snart 20 år. 

Anonymkode: 4637f...179

• Liker 3
Skrevet

Stay ups og strømper med holder er drit sexy.

Elsker når dama bruker det, og benytter enhver anledning til å kose meg med bilder av damer med strømper.. blir kåt som fa... og når dama bruker det - så blir det ekstra piff under sex

Anonymkode: 8ef19...f56

• Liker 1
Skrevet

stayups er fantastisk sexy. Jeg elsker det på dame.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor kjøper du sånne?

Jeg liker å pynte meg i fint undertøy og stayups innimellom, føler meg ekstra sexy, og liker følelsen av å være litt påkledd 😊 Hadde ikke giddet hver gang, men kanskje en gang i måneden eller ved spesielle anledninger 😁

Anonymkode: 78576...78c

Kjøper mine fra Hunkemöller.no, veldig fornøyd, og mye annet fint der.  Har ennå ikke møtt et mannfolk som ikke blir tent av stayups.  😉

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

folk er forskjellige? er nå på tredje partner som vil at jeg ifører meg sydvest og snadde mens jeg banner stygt under akten. 

Anonymkode: acf18...4dd

Store sjøstøvler hører til mener jeg.  Men jeg foretrekker helt klart stayups. Damer har utrolig sexy lår, og de blir bare helt uimotståelige i stayups. 

Skrevet

Kona bruker sporty knehøye hvite sokker med striper øverst og har ingen ting i mot at de er på under sex også. Synes det er sexy. 

Anonymkode: 574ba...fa7

• Liker 2
Skrevet

Dama bruker det noen ganger, og annet sexy undertøy under sex. Jeg bruker også ofte undertøy og ting jeg vet hun tenner på. Synes det er fint å gi hverandre en liten ekstra piff i sexlivet. 

• Liker 3
Skrevet

Stay ups er supersexy og blir tent når partneren bruker det. Ønsker gjerne også at hun beholde det på under sex. 

Men som ts skriver det må forventes ikke alltid, da forsvinner litt det spesielle med det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...