Gå til innhold

Mindre tid som «familie» om barna har med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna vil ha med venner på hytten til neste helg. Tenker at en i gangen kan ha med seg venner. Mannen mener det blir lite tid som «familie» om venner blir med. At helg og avslapping er for samtaler sammen og turer ute som familie, bare oss.

Jeg føler barnas tanker og er ikke helt enig. 

Anonymkode: 47dce...522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det spørs hvor mange barn man har. Jeg har bare et og er alene og vi har jo familietid hele tiden så for meg ville det jo ikke vært et problem om vi har med oss flere for da har han det kjekkere når han har noen som er på samme planet. Barna kommer jo i en alder der de helst vil være med venner og ikke bare ha familietid. 😄 Hvis mannen din sjelden får tid alene med familien så skjønner jeg det til en viss grad men hva er best for barna her? Og hvor mye tid har han med barna til vanlig? Er jo og forskjell på om de er 5 eller 12 år , jo eldre de er jo viktigere blir det med venner og jeg hadde nok strukket meg langt for at de for ha med venner uavhengig av hva jeg selv ønsket.

• Liker 1
Skrevet

Både og. Vi merker vi må ta oss mer av den som ikke har med venn, (har to ganske tette samme kjønn), og det kan gi fin kvalitetstid med mor/far og den ene, mens vennene er opptatt med sitt. 
Helger tar vi gjerne med venner av og  til. Ferier vil vi gjerne ha sammen bare familien. 

Anonymkode: f3ab3...a60

Skrevet

Venner kan være med av og til. Det er bare hyggelig. 

Skrevet

Fellesskap kan også være en del av familien 

Anonymkode: 059bd...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...