AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Lite tydelig informasjon om dette på nettet. Jeg jobber tilnærmet fulltids og studerer fulltids siden i fjor. Har nylig vært sykemeldt fra jobben en uke på grunn av midlertidig fysisk sykdom. Har heller ikke dratt på skolen og utsatt skoleoppgaver. Krysset nettopp av for at jeg studerer, på Nav skjema. Hva betyr det egentlig? Er det mulighet for at sykepengene kan tilbakeholdes pga studier? Jeg hadde jo vært like arbeidsufør den uken om jeg ikke hadde studert heller 🤨 Anonymkode: 81d82...c4e
Traktor Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Her er det rett og slett ikke noe fasitsvar. Men siden du var sykmeldt såpass kort tid og heller ikke kunne studere i perioden er nok mulighetene gode. At du både studerer fulltid og jobber fulltid taler nok derimot litt i mot din sak.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Dette er i arbeidsgiverperioden, da har du rett til sykepenger. Hos NAV, fra dag 17 i sykefraværet, er det verre å gi noen fasit.. Men det trenger du jo ikke heller. Anonymkode: a57f0...e3a 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Takk for svarene. Det var godt å vite. Kjipt å ikke skulle få sykepenger pga skole, etter å ha jobba fult flere år med tilnærmet null fravær 😅 Anonymkode: 81d82...c4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå