AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Kjæresten og jeg har sett hverandre lite den siste tiden. Hadde avtalt at han skulle komme på kvelden og sove over hos meg. Noe dukket opp å han ringte på kvelden og sa at han ikke hadde mulighet. Forstår hvorfor han ikke kunne komme og det var greit, men ble veldig skuffet. Fikk en overraskende sterk reaksjon etter det, der jeg ble svimmel, stresset og begynte å gråte. Ringte han for å roe meg ned, og vi snakket om dagligdagse ting. Han hørte at jeg var lei meg og spurte om det gikk bra. Har veldig dårlig samvittighet i dag og føler at jeg ødelegger for meg selv når jeg overreagerer slik. Grunnen til at jeg hadde en så sterk reaksjon på det er på grunn av en tidligere "eks" som brukte å si at han skulle komme for å sove over, men endte ofte opp med å droppe meg uten å si ifra. Har i ettertid fått vite at han også har vært utro noen av disse gangene og har forsøkt å være utro med en venninnen. Jeg vet at kjæresten min aldri mente noe vondt med det og han vil aldri være utro, men det var akkurat som kroppen kjente igjen følelsene fra tidligere og dette stresset meg veldig. Har som sagt dårlig samvittighet og føler jeg bør gjøre det godt igjen. Lurte også på hva dere tenker jeg burde fortelle han etter dette. Bør jeg fortelle at det var på grunn av eksen jeg fikk en så sterk reaksjon? Har snakket om eksen tidligere i forbindelse med noe lignende, men det føles feil ovenfor kjæresten min å snakke for ofte om eksen Anonymkode: 01b82...982
ClausSaus Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bør jeg fortelle at det var på grunn av eksen jeg fikk en så sterk reaksjon? Har snakket om eksen tidligere i forbindelse med noe lignende, men det føles feil ovenfor kjæresten min å snakke for ofte om eksen Anonymkode: 01b82...982 Svaret på dette kan faktisk være ja. Men da må du i forkant være veldig tydelig på at det du tar opp ikke er kritikk eller klander av ham. Understrek at det du vil fortelle handler om noe du sliter med, og ikke om at han på en eller annen måte har gjort noe galt. Hvis han ikke tar til seg dette på en positiv måte og setter pris på at du vil være åpen med ham er han rett og slett ikke en bra fyr.
Gjest Cisne Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Helt ærlig er det ikke fint gjort av han å droppe avtaler med deg. Skjønner deg godt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå