AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Synes det er litt rart, men spiser så mye når samboer er hjemme, mens når jeg er alene spiser jeg nesten ingenting. Da har jeg nesten ingen matlyst. Sånn var jeg før jeg var sammen med han, men begynte å spise mye når vi ble sammen. Vi er langt forbi forelskelse fasen og vært sammen i over 10 år. Har 2 barn. Noen flere som har det sånn eller har en forklaring på det? Kanskje jeg forbinder han med kos og mat? 🤔 Anonymkode: 28b0c...392 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Er det felles barn? Jobber samboer offshore eller noe? Har du barna på deltid? Er det i ukesperioder du er alene? Er du alene som i 1 person? Eller mener du at du er alene selv om barna er der? 😥 Om en bare er 1 person blir det gjerne til at en gjerne ikke tar seg bryet med å lage middag. Men jeg håper jo at du gjør det selv om det "bare" er barna som er der. Kan det hende at du er deprimert hvis du føler deg alene med barna uten han? Anonymkode: f946a...0d4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det felles barn? Jobber samboer offshore eller noe? Har du barna på deltid? Er det i ukesperioder du er alene? Er du alene som i 1 person? Eller mener du at du er alene selv om barna er der? 😥 Om en bare er 1 person blir det gjerne til at en gjerne ikke tar seg bryet med å lage middag. Men jeg håper jo at du gjør det selv om det "bare" er barna som er der. Kan det hende at du er deprimert hvis du føler deg alene med barna uten han? Anonymkode: f946a...0d4 Felles barn ja som er her hele tiden. Er hjemmeværende med minstemann. Annet enn når han er på jobb så er han sjeldent borte. Men merker at matlysten er ekstrem når jeg er sammen med han og har nesten ingen matlyst når han er borte, selv om jeg lager mat til barna. Jeg har det helt fint når han er borte 😅 Ts Anonymkode: 28b0c...392
Mann39nord Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Jeg vil tro du ubemerket savner mannen når han er bortreist. Tryggheten når han er hjemme å du slapper mere av. Så tenker du ubevisst henter deg inn igjen når alt er stabilt. Jeg har alltid sakt om partner legger på seg i ett forhold så har han det bra 😉😅🥳
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Mann39nord skrev (10 minutter siden): Jeg vil tro du ubemerket savner mannen når han er bortreist. Tryggheten når han er hjemme å du slapper mere av. Så tenker du ubevisst henter deg inn igjen når alt er stabilt. Jeg har alltid sakt om partner legger på seg i ett forhold så har han det bra 😉😅🥳 😅 Ja, kanskje det. Jeg stortrives i eget selskap og alltid gjort det. Synes det er fantastisk med kvelder der barna har lagt seg og jeg får alenetid. Men godt mulig jeg er ubevisst litt utryggere og savner han. 🙈 Ts Anonymkode: 28b0c...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå