AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Eller ikke hadde det, eller er det noe man får godt nytte av og bør ha? Anonymkode: de13c...b59
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Altså... det var jo EGENTLIG ikke behov for det i vår lille leilighet. Men det var en trygghet. Men kamera-babycallen gjorde at vi reagerte for mye på hvert eneste knyst Anonymkode: 6af12...fb0
Gjest 123 eller noe Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Den er gull verdt her, da kan man løpe inn og sjekke at urolige lyder ikke går over i gråt, som gjorde at han ble vanskeligere å få til å sovne igjen.. tok han aldri opp ved den minste lyd, men greit å sjekke, og holde øye med hvis vi hørte noe uansett Han er jo 3 nå, men vi bruker den fortsatt så vi kan gå inn ved mareritt. Hadde heller ikke klart å slappe av under sex hvis den ikke sto på, jeg vil ikke han skal komme inn og se oss!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Vi brukte det ikke når vi bodde i leilighet med alle rom i nærheten av hverandre. Da hørte vi han helt fint uten. Nå med større hus med flere etasjer og uteplasser føles det mer nødvendig. Anonymkode: 174c9...965
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Ikke brukt det. Kan høre henne over hele huset uten problem, og på terrassen om hun sover ute. Anonymkode: d5137...3db
boblevann Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Barnet mitt har alltid sovet ute på dagtid, og jeg måtte hatt ytterdøra åpen for å høre han = kaldt. Så jeg bruker den hver eneste dupp fremdeles, nå er han 2 år. Bruker den også om kveldene ofte da jeg liker å høre på musikk/podkast mens jeg suller rundt hjemme, og da hører jeg han jo ikke. Uvurderlig for meg alle fall! Men spørs jo hvor barnet skal sove og hvordan hus/leilighet er utformet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå