Gå til innhold

Hvorfor får ikke jeg sex mens broren min får så mye han vil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en bror på 18 som er veldig flott, hyperseksuell og får levd det ut. Han er damenes førstevalg og får variert og lidenskapelig sex minst 5 ganger i uka av sin nye kjæreste. Hun er veldig fin og har en god personlighet og de traff hverandre via felles venn. Huset vi bor i har dårlig isolering, og jeg hører dem ofte i aksjon til over midnatt. Jeg skjønner ikke hva jeg mangler for å bli kjærestemateriale. Jeg har en IQ over 150, fikk gode karakterer på vgs uten å jobbe, er årgangens beste på studiet mitt, er høy og normalt pen, satser aktivt på langrenn, har ryddig økonomi, trener mye, går på byen, bruker nettdating og står alltid klar når jeg hører ordet "fest". Jeg vet ikke hva jeg gjør feil ift broren min, jeg har lett hjernen rundt etter et svar. Mine venninner ville omtale meg som hyggelig, hjelpsom og omtenksom, men hver gang jeg prøver å spørre om det kan bli mer mellom oss, trekker de seg…. Broren min kan bare smile til ei jente så har han ei på kroken, de snur seg på gaten etter ham.

Anonymkode: c3537...b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahahaha

Enda en av disse trådene

Anonymkode: 50d2a...97d

• Liker 13
Skrevet

Han er mer sjarmerende, har høyere selvtillit og litt bedre "game".

Aner jo ikke hva du gjør feil her, men ofte er det en usikkerhet som skinner gjennom, og at man er for selvsentrert. Dette er lite attraktivt for kvinner på 18. Du må ha big dick energy for å ha skikkelig draget (har ikke med penisstørrelse å gjøre, men selvsikkerhet).

Tipper at når du modner litt og blir tryggere på deg selv så løsner det. Noen bruker lengre tid enn andre på å blomstre.

Og så har du kanskje heller ikke møtt den rette enda :) 

Jenter merker det også når du er en desperat type som bare prøver seg på alle i venninnegjengen som om du omtrent driter i hvem det blir, jenta er ikke viktig. Igjen dette med usikkerheten og at man er selvsentrert, du bryr deg bare om å "få" sex og glemmer å sette henne i fokus og vise en genuin interesse for hvem hun er.

• Liker 5
Skrevet

Fordi du har åpenbar asperger og oppfører deg ikke som en normal mann. Kvinner merker at du er rar

Anonymkode: 5978b...529

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

. Jeg skjønner ikke hva jeg mangler for å bli kjærestemateriale. 

Mentalitet. Jeg tror du må finne roen. Slapp av og kos deg.

• Liker 4
Skrevet

Du får deg ihvertfall ikke kjæreste ved å prøve deg på alle venninnene dine etter tur. 

Anonymkode: 9ce1c...f55

• Liker 8
Skrevet

Noen har den udefinerbare "it-faktoren", noen har det ikke. Her har tydeligvis bruttern stått først i køen da den ble delt ut. Livet kan være urettferdig.

Anonymkode: 97ed0...f4f

• Liker 3
Skrevet

Første bud; ligg unna venninner. 

Andre bud; ikke skaff deg flere venninner, det er ikke det du vil ha. Hvis du møter en ny jente, og hun i løpet av de første minuttene er i tvil om at du er interessert eller ikke,  så har du egentlig satt deg selv i vennefella.  

Det du ramser opp av IQ etc, er ikke i din favør. Trolig er det i veien for å skjønne det sosiale spillet, og du er altfor selvbevisst. De som virker litt enklere i toppen, har lettere for det. De bare handler,  uten å bekymre seg for egne og andres tanker og følelser.  

Anonymkode: e4b9f...1c5

• Liker 5
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Første bud; ligg unna venninner. 

Andre bud; ikke skaff deg flere venninner, det er ikke det du vil ha. Hvis du møter en ny jente, og hun i løpet av de første minuttene er i tvil om at du er interessert eller ikke,  så har du egentlig satt deg selv i vennefella.  

Det du ramser opp av IQ etc, er ikke i din favør. Trolig er det i veien for å skjønne det sosiale spillet, og du er altfor selvbevisst. De som virker litt enklere i toppen, har lettere for det. De bare handler,  uten å bekymre seg for egne og andres tanker og følelser.  

Jeg sier ikke disse tingene om meg selv for å skryte, men for å fremheve at jeg har positive sider ved meg selv, som damer sier at dem setter pris på.

Skrevet

Hvis du virker usikker, så tør kanskje ikke damene ta kontakt. Jeg er usikker selv og sjenert. Så jeg har kun datet menn som har vist tydelig interesse fra dag en. Jeg tør ikke ta initiativ først. Dessverre. Jobber med saken. 

Anonymkode: 0e8ff...416

Skrevet

IQ på over 150😂

Anonymkode: b6ecf...27b

• Liker 5
Skrevet

Man FÅR ikke sex. Gå i terapi. 

Anonymkode: d91d5...c23

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg sier ikke disse tingene om meg selv for å skryte, men for å fremheve at jeg har positive sider ved meg selv, som damer sier at dem setter pris på.

Jeg påstår ikke at du skryter, jeg bare sier at de tingene du nevner, ikke kommer til å hjelpe deg.  Jeg er dessuten litt tvilende,  for hvis du er så smart, så hadde ikke sex vært en del av overskriften. Du burde heller spørre hvorfor du ikke har kjæreste. 

• Liker 2
Skrevet

Du fokuserer på sex, ikke på kjærlighet. Det er der du bommer. Jenter ser etter kjærlighet.

Anonymkode: 43c06...923

• Liker 4
Skrevet

Fanges egentlig IQ på over 150 opp av IQ-testen til MENSA? For det tror jeg nemlig ikke men er jeg i tvil, så stemmer det TS, eller hvilken test har du tatt egentlig?

Jeg kan ikke svare på hvorfor det er enklere for din bror å finne sexpartnere enn for deg. Men må si den holdningen du har om at sex er noe man får, virker frastøtende på meg. Det samme gjør det at du virker å se på sex som noe såpass viktig, får  inntrykk av at du synes det er vikitgere å "få" sex enn selve kjærligheten i et forhold?

Anonymkode: a6751...b34

• Liker 1
Skrevet

Bare gi faan. Du er begavet. Fokuser på det. Hvorfor vil du være som din bror når du har fått de gode genene? Fokuser på det, bygg litt selvtillit og prøv igjen. 

Anonymkode: e2c26...2ce

• Liker 1
Skrevet

Med den skalaen som brukes i Norge, måler man ikke IQ over 150. :) Det er rett og slett for få som har det til at det er mulig å normere tester som måler så høyt. 

Dersom du bruker skalaen som brukes i USA er ikke 150 høyere enn det som heter 130 i Norge, så det er villedende å si 150. Det er litt som grader, forskjell på å måle i Celsius og Fahrenheit. 

Anonymkode: 2343c...112

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Med den skalaen som brukes i Norge, måler man ikke IQ over 150. :) Det er rett og slett for få som har det til at det er mulig å normere tester som måler så høyt. 

Dersom du bruker skalaen som brukes i USA er ikke 150 høyere enn det som heter 130 i Norge, så det er villedende å si 150. Det er litt som grader, forskjell på å måle i Celsius og Fahrenheit. 

Anonymkode: 2343c...112

Hvor har du fått dette fra? Aldri hørt om det. Det meste av forskning på iq kommer fra statene. Så jeg synes det du skriver her er tvilsomt. Det er meningsløst å ha ulike skalaer. 

Skrevet

Du må ikke prøve deg på venninnene dine, men du kan jo spørre de hva de mener, kanskje spleise deg med noen de kjenner? Virker som om du ikke har så god sosial iq, klarer du å lese kroppsspråket til andre mennesker, merker du om de er ukomfortable? 

Anonymkode: 9840b...82f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må ikke prøve deg på venninnene dine, men du kan jo spørre de hva de mener, kanskje spleise deg med noen de kjenner? Virker som om du ikke har så god sosial iq, klarer du å lese kroppsspråket til andre mennesker, merker du om de er ukomfortable? 

Anonymkode: 9840b...82f

Det var gode råd for en som skrev "sosial iq"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...