Gå til innhold

Dere som bor sammen med kjæresten, Låser dere døren på badet?

Låser dere døren på badet?   

225 stemmer

1. 1. Dere som bor sammen med kjæresten, låser dere døren på badet?

• Hele tiden
      33
    • Bare når jeg er på do
      63
    • Aldri
      131

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten diskusjon her med typen som irriterer seg grønn over at jeg alltid låser døren når jeg er på badet. Og jeg som blir irritert når jeg glemmer det og han slår opp døren uten å banke på. Hvor normalt er det å ikke låse døren? 🤭

Anonymkode: 7c66b...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare når vi bæsjer.. 

Anonymkode: 2f69c...6ea

• Liker 9
Skrevet

Aldri. Gjorde det aldri når jeg bodde hjemme med foreldrene mine heller. Lukket dør og savnet person betyr at noen er på do

Anonymkode: 7f9a3...d80

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

En liten diskusjon her med typen som irriterer seg grønn over at jeg alltid låser døren når jeg er på badet. Og jeg som blir irritert når jeg glemmer det og han slår opp døren uten å banke på. Hvor normalt er det å ikke låse døren? 🤭

Anonymkode: 7c66b...b2c

Sier ifra når jeg vil være i fred på do, låser aldri.

Anonymkode: 9221a...014

• Liker 1
Skrevet

Jeg låser alltid døren når jeg er på do. Gjør det gjerne ikke når jeg er på badet for å pusse tennene eller sminke meg. Men er jeg avkledd låser jeg alltid. Kan jo hende det kommer gjester innom som vil bruke badet. Og skal jeg på do,
Skal jeg ha fred uansett.

At noen irriterer seg over at folk vil bæsje/tisse med døren låst synes jeg er merkelig. Da hadde jeg revurdert hele forholdt.

Anonymkode: 3b7cd...8db

• Liker 9
Skrevet

Aldri når det kun er oss to. Døren er igjen, og da er det ikke lov å brase inn. Når vi har besøk låser vi.  

• Liker 6
Skrevet

Aldri. Vi går heller aldri inn på badet når den andre er på do eller dusjer, det gjør vi i fred. Når vi er på badet ellers (pusser tenner, sminker meg) så er ofte døra åpen, da er det greit å komme inn. Liten leilighet med ett bad, han vet hvor jeg er. Og ingen av oss har interesse av å se den andre sitte på do. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis han var en person som kunne finne på å gå inn mens jeg var på do hadde jeg låst (om det ikke funket å forklare situasjonen, det er jo førstepri)

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Vi vet jo når den andre er der inne, og vi hører den andre komme og kan si fra om vi absolutt ikke vil bli forstyrret. 

Jeg bryr meg ikke om at han kommer inn og skifter mens jeg sitter på do. 

Anonymkode: c4497...735

Skrevet

Nei. Vi er fullt ut komfortabel med hverandre.

Anonymkode: b2c0d...be2

• Liker 2
Skrevet

Alltid! Stort hus så umulig å få med seg om man er på badet eller andre steder. Når jeg er på badet vil jeg ha totalt fred og privatliv, uansett om jeg bare skal børste håret.. Hadde samboer hatt et problem med det hadde det brydd meg midt i....

• Liker 2
Skrevet

Jeg lukker ikke døren engang med mindre jeg bæsjer eller har behov for litt fred 😅

Anonymkode: ece1d...a7e

• Liker 8
Skrevet

Låser aldri. 

Når man går i fra og på badet, så skjønner jo familien at man er på badet. Da får man selvfølgelig være i fred.

Hender jeg går på badet bare for å få litt fred. Kan lett legge meg på gulvet å ta en power nap i en 10-15 minutter. Vet at med døren lukket, så får man uansett være i fred 😆

• Liker 1
Skrevet

Neup. Samboer derimot. 

Skrevet

Låser aldri. Det er ikke lås på døra heller 🙈

Er døra helt lukket, betyr det opptatt. Kattekassa står der også, så døra pleier å stå på gløtt.

Anonymkode: 2a223...ff5

• Liker 1
Skrevet

Om man respekterer at man ønsker privatliv på badet, trenger man ikke låse den. Om partneren ikke klarer å respektere det, og kommer inn spesielt når du er der, da låser man.

Anonymkode: dfa71...e29

• Liker 1
Skrevet

Bor med en venn, og låser bare når jeg bæsjer eller bytter menskopp. Utover det er vi ofte på badet samtidig, synes det er urimelig å blokkere andre fra å tisse bare fordi jeg skal ha en lang dusj ol, og når vi begge har tidligvakt på jobb må vi bruke badet parallellt. Samme policy da jeg vokste opp, og på besøk hos gode venner. 

Anonymkode: 83012...2a1

Skrevet

Aldri. Sier ifra om jeg skal bæsje.

Anonymkode: 76ea4...192

Skrevet

Aldri, men får alltid være i fred på badet. Han kommer ikke brasende inn. 

Anonymkode: ebb14...d83

• Liker 1
Skrevet

Låser aldri. Av og til er vi på badet sammen også. Den ene er på do, og den andre i dusjen. Er kun ved nr 2 at vi foretrekker å være alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...