Gå til innhold

Dere som ikke har sex i samlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Ville dere vært utro om muligheten bød seg og sjansen for å bli tatt var helt minimal? Eller synes dere det er greit å leve uten sex fordi dere lever med en familie dere elsker?

Anonymkode: 0134c...14a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

..Ville dere vært utro om muligheten bød seg og sjansen for å bli tatt var helt minimal? Eller synes dere det er greit å leve uten sex fordi dere lever med en familie dere elsker?

Anonymkode: 0134c...14a

Om jeg ville hatt sex, så hadde jeg hatt det med samboeren min🤷🏼‍♂️. Om samboeren min vil ha sex, så sier hun i fra om det. Er ikke noe hokus pokus. 

Grunnen til at vi ikke har sex, er ikke fordi kun den ene ønsker å ha det sånn. Så utroskap gir ingen mening.

Du burde spesifisere i overskriften din at det gjelder de som er ufrivillig uten sex i tilfelle.

• Liker 3
Skrevet
sicario skrev (1 time siden):

Om jeg ville hatt sex, så hadde jeg hatt det med samboeren min🤷🏼‍♂️. Om samboeren min vil ha sex, så sier hun i fra om det. Er ikke noe hokus pokus. 

Grunnen til at vi ikke har sex, er ikke fordi kun den ene ønsker å ha det sånn. Så utroskap gir ingen mening.

Du burde spesifisere i overskriften din at det gjelder de som er ufrivillig uten sex i tilfelle.

Hvorfor bo sammen uten å ha sex? For barna? 

Anonymkode: f1237...2ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er mange grunner til det. Vi er glad i hverandre og vil ikke være med noen andre. 
Hadde ikke hatt mere sex om jeg hadde vært med noen andre. Vi har den sexen vi har lyst til å ha 😊. Er ikke slik at den ene vil ha mer/mindre en den andre. Da hadde det jo vært et problem.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

For min del handler det både om barna og mannen min. Hvorfor skal jeg gå fra han når jeg ellers er lykkelig og barna har den beste pappaen jeg kunne gitt dem? Tror dessverre at mange forhold ryker fordi det er så høyt fokus på sex. Vi trives i hvertfall utrolig godt med hverdagen vår og tiden vi har sammen, utenfor soveromsdøren. Det er jo tross alt den tiden det er mest av.

Anonymkode: 06029...be3

• Liker 4
Skrevet

Ja. Jeg har en elsker jeg har sex med jevnlig.

Anonymkode: 5d66b...625

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For min del handler det både om barna og mannen min. Hvorfor skal jeg gå fra han når jeg ellers er lykkelig og barna har den beste pappaen jeg kunne gitt dem? Tror dessverre at mange forhold ryker fordi det er så høyt fokus på sex. Vi trives i hvertfall utrolig godt med hverdagen vår og tiden vi har sammen, utenfor soveromsdøren. Det er jo tross alt den tiden det er mest av.

Anonymkode: 06029...be3

Ja det høres flott ut. Men slike forhold ender som regel i utroskap. I flg datingsider er det mange profiler av opptatte menn i «sexløst» forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Sex er oppskrytt. Inn og ut et hull. En varm klem holder i massevis. 

Anonymkode: dbb35...736

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex er oppskrytt. Inn og ut et hull. En varm klem holder i massevis. 

Anonymkode: dbb35...736

Sex er mye mer enn «inn og ut et hull»

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det høres flott ut. Men slike forhold ender som regel i utroskap. I flg datingsider er det mange profiler av opptatte menn i «sexløst» forhold. 

Men da tror jeg ikke det bare handler om sexløse forhold, men også forhold med manglende følelser, lidenskap, samspill.

• Liker 1
Skrevet
FrøkenFri skrev (4 timer siden):

Sex er mye mer enn «inn og ut et hull»

Veldig veldig mye mer 

Anonymkode: eb508...c4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...