Gå til innhold

Når kan jeg Amme han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har nettopp fått et barn, og kjæresten min vil også bli ammet. Barnet er nå litt over 1 uke, og ammingen går veldig fint. kjæresten ville bli ammet fra svangerskapsuke 20, men jeg sa nei pga barnet trenger råmelka. Kjæresten fortalte at hans x ammet han fra de fant ut av svangerskapet og da 3-4 ganger daglig, og at dette gikk veldig fint.  Jeg ønsker jo og starte så fort som mulig,  jeg har jo ammet kjæresten min litt nå og da i svangerskapet, og 3 ganger etter barnet ble født. men ønsker nå og full amme kjæresten min, det vil si 3-5 ganger i løpet av dagen. Elsker morgenene når barnet ligger og spiser på den ene puppen og kjæresten på den andre puppen.  På kvelden blir det litt mer voksen kos med ammingen, da kan jeg runke han mens han ammes, og om noen uker kan jeg ri han mens han ammes. 

Anonymkode: 1711a...85c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det her blir for sært for meg ass😆 Du kan forresten ikke fullamme en voksen mann.

Anonymkode: ad694...881

• Liker 19
Skrevet

Siden dette først og fremst er en seksuell fetish så er det vel ikke helt innertier at kjæresten dier samtidig som babyen. 

• Liker 11
Skrevet

Vet dette faktisk er en fetisj og mange gjør det. Så selv om akkurat du sikkert er troll, vær så snill å tenk på at barnet trenger melken og maten. Du vil ikke ha ett barn som er underernært fordi du prioriterer en fyr.

Anonymkode: efffb...9c6

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer, samt kontaktannonser.

Anki, mod

Skrevet

Du skal helst ikke amme spedbarn og større barn samtidig pga bakterier i munnen til de større barna. Siden det nå er snakk om en voksen mann…Så kanskje vent til barnet er blitt 6 måneder? 

Anonymkode: 30389...63d

• Liker 4
Skrevet

Hvor lenge er du ammebar da? Hvor lenge vil melk komme?

kan isåfall kjøre på, melkelageret blir ikke fullt

Anonymkode: e54c0...c67

Skrevet

Er det noen jenter som vil la meg amme dem?

Anonymkode: e22f9...970

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen jenter som vil la meg amme dem?

Du kan ikke amme noen om du er mann, eller du kan men da må du ta hormoner for å stimulere til melkeproduksjon. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du kan ikke amme noen om du er mann, eller du kan men da må du ta hormoner for å stimulere til melkeproduksjon. 

Nei, vil drikke melk fra jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...