Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor fyller 70 år, og som 70åringer fleste har hun det hun trenger..

hun har alltid ønsket seg barnebarn.. når hun har forklar hvorfor hun valgte å gå (mange) barn så har hun sagt at det er fordi hun da sikkert får mange barnebarn ..

vi har vel ikke hent innfridd .. til nå har hun født flere barn enn hun har barnebarn.

nå er jeg gravid med min første.. tenkte å fortelle det med å pakke inn ultralydbildene og skrive at «navnet på babyen» kommer i mars ..

men, usikker på om det er litt kleint/teit..

( hun får en tur fra alle oss barna også)

Anonymkode: a5e19...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjøpe en kopp med "Verdens beste mormor" e.l. og gi henne og så evt legge et UL bilde oppi koppen? Mange som gjør det vet jeg. 

Anonymkode: 3036d...2cb

• Liker 2
Skrevet

Ikke kleint i det hele tatt - er jo nøyaktig det hun ønsker seg! Bare moro synes jeg!

Anonymkode: 08ec5...99b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke kjøpe en kopp med "Verdens beste mormor" e.l. og gi henne og så evt legge et UL bilde oppi koppen? Mange som gjør det vet jeg. 

Anonymkode: 3036d...2cb

Støtter denne!

Anonymkode: 4c0aa...069

Skrevet

Det er en teit gave, men hva så?  Det er jo bare morsomt. :)

Jeg personlig ville ikke gitt en slik gave i et stort selskap, fordi det vil ta oppmerksomheten bort fra jubilanten, men på tomannshånd kunne jeg absolutt gjort det.

Anonymkode: 97950...582

• Liker 3
Skrevet

Ikke gjør det på festen. 

Anonymkode: 26d28...6a8

• Liker 2
Skrevet

Hvor langt er du på vei? Hadde ikke ville gitt noe slikt foran alle om du er under 12 uker eller eventuelt etter ordinær ultralyd. Kan bli en kjip følelse hvis noe mot formodning skulle skje.

Ville kanskje heller gitt det som en gave når det bare er dere tilstede. Og heller noe annet i 70-årsdagen hvis hun skal ha en form for besøk/fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...