AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Gikk inn for første gang på lenge og så på likes, og det var seksti stk! Begynte å bla gjennom dem, og «liket» tilbake ca femten - tjue? (telte ikke, men mange). Men - mange av de som lå der har jeg sett før og takket nei til, hvorfor kom de opp igjen? Og når jeg gikk inn på matcher etterpå, var det bare tre matcher? Altså, det er jo flott det, men hva skjedde med de andre? Har likesene deres gått ut på dato?? Anonymkode: cde74...3b0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og når jeg gikk inn på matcher etterpå, var det bare tre matcher? Altså, det er jo flott det, men hva skjedde med de andre? Har likesene deres gått ut på dato?? Tre av tjue var litt lite. Du kan regne med at halvparten slettet matchen pga at de hadde fått sitt, ved å få deg på kroken. De andre kan ha funnet noen allerede. De vil fortsatt vises i lista di, selv om de har gjort seg usynlige, og forsvinner ikke før de sletter profilen. Moralen er, at det er bedre å bruke Tinder som ferskvare. Å ruge på likes og matcher i ukesvis, betyr ingenting. Anonymkode: ee579...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tre av tjue var litt lite. Du kan regne med at halvparten slettet matchen pga at de hadde fått sitt, ved å få deg på kroken. De andre kan ha funnet noen allerede. De vil fortsatt vises i lista di, selv om de har gjort seg usynlige, og forsvinner ikke før de sletter profilen. Moralen er, at det er bedre å bruke Tinder som ferskvare. Å ruge på likes og matcher i ukesvis, betyr ingenting. Anonymkode: ee579...b3d Haha, ruge Gjør ikke det altså, men vips så flyr tiden Visste ikke at man kunne fjerne likes. Anonymkode: cde74...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå