Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Vet ikke helt hvor jeg skal starte på det her. Jeg ig samboern min var sammen først i 1,5 år og var forlovet. Men hun behandlet meg veldig dårlig og stalka eksen sin hele tiden, så jeg gjorde det slutt.

etter 6 mnd så har vi blitt sammen igjen og ting har blitt mye bedre, jeg valgte å være åpen og ærlig om at jeg ikke hadde lugget med noen i den perioden fordi jeg savna henne så mye.

og henne hadde bare hatt sex med 1 person, noe som for er selvfølgelig er helt greit.

men idag så fant jeg ut av at hun begynte å knulle på exen sin 1 uke etter det ble slutt, noe som sårer litt med tanke på at hun stalka han så mye vekka mye krangler, men i følge henne så hadde hu aldri gått for han noen gang. De begynte å ha sex regelmessig og føler på en måte jeg har blitt løyet til.

for jeg spurte o starten når vi ble sammen igjwn om det hadde skjedd, og da svarte hun «vi har hengt sammen, men aldri i livet om jeg kunne noengang hatt sex med han igjen»

noe jeg da valgte å stole på. Beklager for dette her, vil bare se om andre kjenner deg igjen.

håper alle har hatt en fin uke

gutt (19)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo også eksen hennes. Og hun begynte å ha sex med deg hvor lenge etter det ble slutt igjen mellom henne og hennes forrige eks?

You were on a break!

Anonymkode: 2818c...aad

• Liker 3
Skrevet

La meg legge til at det er andre gangen jeg catcher henne i å lyve om det her

det andre var en fyr hu hadde på snap som bare var en «kompis»

men de drev på og hadde mye sex…

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er jo også eksen hennes. Og hun begynte å ha sex med deg hvor lenge etter det ble slutt igjen mellom henne og hennes forrige eks?

You were on a break!

2 år, og det har alltid vært en bekymring, for hun har vært så på å se på bilder av han. 
natten vi forlova oss, så catcha jeg henne i å stalke han

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

You were on a break!

Misforsto det du skrev. Etter 1 år de slo opp. Så møtte vi hverandre og hadde ett veldig fint forhold, men ting ble veldig snudd opp ned etter hvert for jeg ble behandlet som søppel og fikk ikke lov til å treffe gutta på ett år for da skulle hun ta livet sitt.

men hun sa alltid når jeg catcha henne i å stalke at d aldri kunne falt henne inn å noen gang ha sex med han eller noen gsng snakke med han, fordi han var veldig slem og voldelig. Men så skjedde det så fort vi gjorde det slutt.

poenget mitt er, hvorfor kunne hun ikke bare vært ærlig fra starten? For meg kommer ærlighet først og da hadde det ikke vært noe problem

• Liker 1
Skrevet
Anonym1234321 skrev (4 minutter siden):

Misforsto det du skrev. Etter 1 år de slo opp. Så møtte vi hverandre og hadde ett veldig fint forhold, men ting ble veldig snudd opp ned etter hvert for jeg ble behandlet som søppel og fikk ikke lov til å treffe gutta på ett år for da skulle hun ta livet sitt.

men hun sa alltid når jeg catcha henne i å stalke at d aldri kunne falt henne inn å noen gang ha sex med han eller noen gsng snakke med han, fordi han var veldig slem og voldelig. Men så skjedde det så fort vi gjorde det slutt.

poenget mitt er, hvorfor kunne hun ikke bare vært ærlig fra starten? For meg kommer ærlighet først og da hadde det ikke vært noe problem

Det er flere røde flagg her. Du får ikke være med vennene dine, og hun truer med å ta livet sitt? Høres ikke så veldig lovende ut. Du er veldig ung, så glem det her, og gå videre! 

Anonymkode: 215a7...501

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er flere røde flagg her. Du får ikke være med vennene dine, og hun truer med å ta livet sitt? Høres ikke så veldig lovende ut. Du er veldig ung, så glem det her, og gå videre! 

Anonymkode: 215a7...501

Nå er det ikke sånn i d hele tatt, jeg får gjøre hva jeg vil.

men føler bare at jeg er ett andrevalg etter eksen. For hu gikk rett til han etter det ble slutt etter masse stalking. Og i tillegg jugd lenge om at d aldri skjedde noe mellom de mens vi hadde pause

Skrevet

Jeg tenker du har best i å møte noen annen som ikke lyver. Det finnes så mange bra jenter der ute, hvorfor gå etter hun som lyver for deg og er skikkelig hekta på eksen sin? Det høres ut som at hun bare leker med deg. 

Anonymkode: a2031...29e

• Liker 4
Skrevet

Dette er dødkjørt, og vil ikke vare

Anonymkode: 10531...f3c

• Liker 2
Skrevet
Anonym1234321 skrev (3 timer siden):

Heisann! Vet ikke helt hvor jeg skal starte på det her. Jeg ig samboern min var sammen først i 1,5 år og var forlovet. Men hun behandlet meg veldig dårlig og stalka eksen sin hele tiden, så jeg gjorde det slutt.

etter 6 mnd så har vi blitt sammen igjen og ting har blitt mye bedre, jeg valgte å være åpen og ærlig om at jeg ikke hadde lugget med noen i den perioden fordi jeg savna henne så mye.

og henne hadde bare hatt sex med 1 person, noe som for er selvfølgelig er helt greit.

men idag så fant jeg ut av at hun begynte å knulle på exen sin 1 uke etter det ble slutt, noe som sårer litt med tanke på at hun stalka han så mye vekka mye krangler, men i følge henne så hadde hu aldri gått for han noen gang. De begynte å ha sex regelmessig og føler på en måte jeg har blitt løyet til.

for jeg spurte o starten når vi ble sammen igjwn om det hadde skjedd, og da svarte hun «vi har hengt sammen, men aldri i livet om jeg kunne noengang hatt sex med han igjen»

noe jeg da valgte å stole på. Beklager for dette her, vil bare se om andre kjenner deg igjen.

håper alle har hatt en fin uke

gutt (19)

Hun hadde sex etter brudd, hun var ikke utro eller noe. Dette blir som om du skulle tatt henne på ting hun gjorde før dere to møttes. Du har ingenting med hva hun gjør som single, sikkert derfor hun svarte deg som hun gjorde. 

Anonymkode: c039c...ee0

Skrevet

Hun har ikke gjort noe galt når hun hadde sex med noen andre etter brudd. Det at hun var besatt av eksen mens hun var sammen med deg, og at hun ikke lot deg møte venner og truet med å ta livet sitt, derimot, er ekstremt galt.

Når noen begynner å slenge ut trusler om selvmord for å kontrollere partner, det er DA man bør gå, og man bør aldri se seg tilbake. 

Slå opp og ikke involvert deg med henne igjen. Ikke som kjærester, og ikke som venner. Hold deg unna, og finn heller noen som er normale. Bare mentalt ustabile eller grusomme folk truer med selvmord for å kontrollere partneren sin. Det er alvorlig 

Anonymkode: 3b8bc...bf1

• Liker 2
Skrevet

Siden du er ung vet du ikke dette enda: Man blir veldig intenst forelsket når man er ung, og kan nesten bli helt besatt av personen, så besatt at man ønsker å være sammen med vedkommende selv om hun er en dårlig kjæreste. Dama di er åpenbart en veldig dårlig kjæreste og en person du ikke bør ha i livet. Noen ganger må man bare være sterk og drite i at man er forelsket. Du er 19 år, så jeg lover deg at du kommer over denne dama og at du vil forelske deg, kanskje flere ganger, igjen i løpet av et langt liv. Du kommer forhåpentligvis til å ende opp med en som behandler deg mye bedre.

Anonymkode: 7e49a...f7e

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal du absolutt være sammen med henne? Det er jo ganske tydelig at hun ikke har klart å glemme eksen sin? Du klarer ikke å tvinge han ut av tankene hennes, men du kan avslutte med henne. 

Anonymkode: 6e8c7...156

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...