AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Bot for å kjøpe sex er nå på 25000. Sikkert avskrekkende for mange men ikke for alle. Men la oss et øyblikk legge det moralske ved sexkjøp til side: Har du noen gang hatt sex som for deg var verdt 25000? Med ektefellen, første gang med kjæresten, en tilfeldig dame/fyr i ungdommen, elsker/elskerinne, kollega, på en fjelltopp eller i skogen, da du virkelig trenkte det, en/ei du hadde hatt lyst på i mange år? Anonymkode: 5a8c2...392
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Klarer ikke veie slikt på en pengevekt. Men når beløpet er så lavt, kan jeg likevel trygt si JA. Men da snakker vi ALDRI om sexkjøp. Anonymkode: be5dc...9d5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Skrevet 10. oktober 2021 Morsomt spørsmål, men kommer helt an på min økonomi. Hadde jeg hatt MASSE penger så kunne det kanskje vært verdt det. Siden jeg trenger litt spesiell sex / tenning som ikke er helt "vanlig" (adbl) Anonymkode: 942f6...084 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Og da må jeg tilføye at jeg egentlig ikke ser på det som sex. Bare suge litt pupp og få litt godsnakk osv🙈 Anonymkode: 942f6...084
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og da må jeg tilføye at jeg egentlig ikke ser på det som sex. Bare suge litt pupp og få litt godsnakk osv🙈 Anonymkode: 942f6...084 Sett på den måten, og hadde jeg vært singel, da kunne jeg nok betalt noen tusen for spesielle ting. Ikke ordinær prostitusjon nei. Men å betale for å få slikke noen kan jeg alltids fantasere meg fram til, det kunne vært verdt noen kroner Anonymkode: be5dc...9d5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Nei. Ville ikke vært horekune om jeg hadde fått betalt 25000 heller. Anonymkode: e4323...57d 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #7 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Morsomt spørsmål, men kommer helt an på min økonomi. Hadde jeg hatt MASSE penger så kunne det kanskje vært verdt det. Siden jeg trenger litt spesiell sex / tenning som ikke er helt "vanlig" (adbl) Anonymkode: 942f6...084 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei. Ville ikke vært horekune om jeg hadde fått betalt 25000 heller. Anonymkode: e4323...57d Tror dere misforsto. Anonymkode: c7a65...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #8 Skrevet 10. oktober 2021 Nei, har ikke misforstått, men kanskje du? Og du har kanskje formulert spørsmålet dårlig? Det kommer nok som sagt helt an på økonomien til personen 🤯 Samme som å stille spørsmål om det er verdt å bryte trafikkreglene / parkering. For en med god råd betyr det lite, for en med dårlig råd, masse. Igjen, dårlig formulering av spørsmål fra deg... 😝 Anonymkode: 942f6...084 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #9 Skrevet 10. oktober 2021 Da har jeg plukket fra hverandre ditt tåpelige innlegg, så det du _egentlig_ spør om er om sex er verdt 25000kr eller ikke? Hvorfor da dra inn bot osv 🤯🤔 når det da tydeligvis er uinteressant 🤔 Anonymkode: 942f6...084
Brutex Skrevet 10. oktober 2021 #10 Skrevet 10. oktober 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Da har jeg plukket fra hverandre ditt tåpelige innlegg, så det du _egentlig_ spør om er om sex er verdt 25000kr eller ikke? Hvorfor da dra inn bot osv 🤯🤔 når det da tydeligvis er uinteressant 🤔 Anonymkode: 942f6...084 Vet ikke hvem sitt spørsmål du mener du har plukket fra hverande men du har uansett ikke lykkes med det. Virker som du også blander forskjellige brukere her. Poenget her er om noen seksuelle opplevekser er så mye verdt som boten for prostitusjon. En viktig forutsetning her er man snakker ikke om prostitusjon og de etiske dilemmane rundt det. Hvis det hjelper så kan du heller tenke at beløpet måtte gis til et veldedig formål eller at du var tvunget til å sette beløpet inn på din egen pensjonskonto. Hvis du ikke klarer å vurdere verdien av sex uten å tenke prostitisjon så er du ikke i stand til å sette deg inn i de hypotetiske forutsetningene som TS stiller og har vel ikke noe her i tråden å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #11 Skrevet 10. oktober 2021 Som så mye annet i samfunnet, koker det ned til om du har råd eller ikke. De som har god råd/er i overklassen i samfunnet kan bryte loven uten at det er noe problem for de fleste av dem. Jeg er ikke der, og kan ikke oppføre meg sånn, enten det er kjøp av sex eller å bruke mye av våre naturressurser, men jeg har absolutt vært borti sex som jeg kunne betalt 25000 for å få oppleve igjen - hvis jeg kunne avse en sånn sum. Anonymkode: 4dab2...2c3 1
Brutex Skrevet 10. oktober 2021 #12 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Nei, har ikke misforstått, men kanskje du? Og du har kanskje formulert spørsmålet dårlig? Det kommer nok som sagt helt an på økonomien til personen 🤯 Samme som å stille spørsmål om det er verdt å bryte trafikkreglene / parkering. For en med god råd betyr det lite, for en med dårlig råd, masse. Igjen, dårlig formulering av spørsmål fra deg... 😝 Anonymkode: 942f6...084 Utrolig mye kverulering her i stedet for å legge godviljen til og forsøke å svare på spørsmålet. Man kan jo i steden for 25000 si det beløpet man sitter igjen med etter skatt for en månedslønn slik at forskjellen på rik og fattig blir mindre. (Og da vil selvføkgelig noen gjerne kverulere med at 25000 ikke er hva alle sitter igjen med etter skatt.) Endret 10. oktober 2021 av Brutex
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Morsomt spørsmål, men kommer helt an på min økonomi. Hadde jeg hatt MASSE penger så kunne det kanskje vært verdt det. Siden jeg trenger litt spesiell sex / tenning som ikke er helt "vanlig" (adbl) Anonymkode: 942f6...084 Mange abdl-vennlige eskorter der ute. Har jeg hørt 🤭 Anonymkode: c33b8...1f6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 Det å ha sex med min nåværende kone første gang, var utvilsomt verdt 25k. De 20+ årene i etterkant er beviser på det. Anonymkode: e2fe2...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bot for å kjøpe sex er nå på 25000. Sikkert avskrekkende for mange men ikke for alle. Men la oss et øyblikk legge det moralske ved sexkjøp til side: Har du noen gang hatt sex som for deg var verdt 25000? Med ektefellen, første gang med kjæresten, en tilfeldig dame/fyr i ungdommen, elsker/elskerinne, kollega, på en fjelltopp eller i skogen, da du virkelig trenkte det, en/ei du hadde hatt lyst på i mange år? Anonymkode: 5a8c2...392 Nei, det bør aldri legges til side, og boten kan godt bli enda høyere, jo feitere lommebok en har.utnyttelse av andre mennesker, bør aldri bagatelliseres. Verdien av sex skal ikke måles i penger uansett. Sex med en ektefelle er selvfølgelig noe som ikke kan sammenlignes med kjøpt sex. Ektefellen vil ha deg. Det vil ikke den som selger sex. For meg fremstår en mann som primitiv og uintilligent, dersom han betaler for sex. Han lar lystene sine kontrolere ham som et skittent svin, i stedet for å ha kontroll selv. Anonymkode: 601d7...d12
Gjest Acer Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 Kr 25.000 for sex ?😣 Da må ein forvente full pakke !😲
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #17 Skrevet 10. oktober 2021 Skybe skrev (1 minutt siden): Kr 25.000 for sex ?😣 Da må ein forvente full pakke !😲 Tenker nok grisen som prøvde å kjøpe også. Håper vedkommende fikk bot, uten å få gjennomført engang. Hurra for flott politiarbeid i så fall Anonymkode: 601d7...d12
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det bør aldri legges til side, og boten kan godt bli enda høyere, jo feitere lommebok en har.utnyttelse av andre mennesker, bør aldri bagatelliseres. Verdien av sex skal ikke måles i penger uansett. Sex med en ektefelle er selvfølgelig noe som ikke kan sammenlignes med kjøpt sex. Ektefellen vil ha deg. Det vil ikke den som selger sex. For meg fremstår en mann som primitiv og uintilligent, dersom han betaler for sex. Han lar lystene sine kontrolere ham som et skittent svin, i stedet for å ha kontroll selv. Anonymkode: 601d7...d12 Du diskuterer noe annet enn det som er tema for tråden. Vennligst forlat tråden. Anonymkode: 5a8c2...392 1
Gjest Acer Skrevet 10. oktober 2021 #19 Skrevet 10. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenker nok grisen som prøvde å kjøpe også. Håper vedkommende fikk bot, uten å få gjennomført engang. Hurra for flott politiarbeid i så fall Anonymkode: 601d7...d12 Er det moralsk rett å bøtelegge folk for å at de skal få oppfylt eit av sine største ønsker... SEX ! Meg bekjent har det på den politiske agende vert reist spørsmål om sexkjøp skal bli tillatt. Sexsalg /kjøp foregår idag diskre i stor skala, men er tabubelagt. Det er ikkje ulovleg å selge sex, men ulovleg å kjøpe sex. Det er som med arbeidsmiljøloven. "Den eine loven slår ihjel den andre" Endret 10. oktober 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #20 Skrevet 10. oktober 2021 Nei. For meg er selve sexen alltid mindre tilfredsstillende enn den er i fantasienes og forventningenes verden. Hvis noen på «forventningstadiet» spurte meg om hvorvidt den sexen jeg så frem til å ha var verdt 25000, ville jeg svart jaaa!! Etter sexen er svaret derimot klart nei. Rent fornuftsmessig og intellektuelt vet jeg jo dette, men hormoner og seksualdrift bygger opp forventninger som aldri kan innfris. Dette gjør på en måte seksualiteten til et tragisk prosjekt. Anonymkode: 3e2b5...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå