Gå til innhold

Hvem er nr 1 på lista du ville hatt sex med om du kunne velge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hahaha! Jeg ler ikke av deg,men med deg om du skjønner😂du burde blitt forfatter eller skrevet manus til filmer for dette TOK HELT AV! Var nesten  med på hele transformasjonen her!😉

Anonymkode: c1244...02d

Takk det var veldig hyggelig av deg.

Syns bare hun er så fantastisk. Skjønner jo at det aldri kommer til å skje på ekte, men tenkte prøve om jeg kanskje kan få oppleve noe lignende gjennom såkalt bevisst drømming. Men det krever mye trening.

Uansett takk! Burde kanskje prøve å skrive noe lenger en gang :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 22.38):

Kona er første og eneste valg her 🥰

Om jeg skulle ha valgt en annen er det faktisk ei her inne som virker hyggelig spennede og leken noe som må være flott.
@Fioljenta men.. for henne er også mannen første og eneste valg (utfra det hun skriver) så det ville aldri blitt virkelighet.

Anonymkode: 67526...75f

*ler*

Jeg fortalte mannen min om kommentaren din. Og han sier han er helt enig med deg: Første og eneste valg for ham er kona. Men hvis han måtte velge en annen, ja, så måtte det bli Fioljenta. 🤗

Mitt første og eneste valg er mannen min. Det er ham jeg har et solid og nært forhold til. Vi har brukt år på å bli «spesialtrente» på å gjøre hverandre godt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnigata skrev (2 timer siden):

Takk det var veldig hyggelig av deg.

Syns bare hun er så fantastisk. Skjønner jo at det aldri kommer til å skje på ekte, men tenkte prøve om jeg kanskje kan få oppleve noe lignende gjennom såkalt bevisst drømming. Men det krever mye trening.

Uansett takk! Burde kanskje prøve å skrive noe lenger en gang :)

Everything can happen in dreams!
Både bevisst og ubevisst😇 Med din innlevelse tror jeg ikke det blir vanskelig,hehe. 
np! Velfortjent skryt!😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fioljenta skrev (16 timer siden):

*ler*

Jeg fortalte mannen min om kommentaren din. Og han sier han er helt enig med deg: Første og eneste valg for ham er kona. Men hvis han måtte velge en annen, ja, så måtte det bli Fioljenta. 🤗

Mitt første og eneste valg er mannen min. Det er ham jeg har et solid og nært forhold til. Vi har brukt år på å bli «spesialtrente» på å gjøre hverandre godt. 

Godt du tok innspillet mitt med godt humør 😊
Fryktet litt at du kanskje ville bli støtt eller fornærmet.

og svaret var helt som forventet 🤗
Til de som måtte spekulere… nei det er ikke «Fiolmannen» som har skrevet dette.

Jeg valgte å poste denne som anonym, fordi jeg ville unngå spekulasjoner om forsøk på å få kontakt osv.😉

Anonymkode: 67526...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt står kona øverst på denne listen.

Men skulle jeg valgt en kjent person som så mange andre her ville valget ha falt på
Fionnuala Sherry (fra Secret Garden), fyrrig og sprek, har for ikke lenge siden sett henne live på scenen, det er en spennede og attraktiv dame 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 3.18):

Hahaha! Jeg ler ikke av deg,men med deg om du skjønner😂du burde blitt forfatter eller skrevet manus til filmer for dette TOK HELT AV! Var nesten  med på hele transformasjonen her!😉

Den fullmånen i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regnigata skrev (7 timer siden):

Den fullmånen i natt ;)

Hehehe.,.Satt nettop å ulte til den jeg🌝 ser for meg en sexy mann forkledd som en varulv som sitter å ‘’kaller meg inn’’ opp til skogen.Må komme meg inn i skogen og bli forhekset av hans pirrende og dyriske sider;) vedder på at fullmånen lyser vei…hehe. Tror det kan bli litt av en natt med min alfa hann! Hihi

håper fullmånen hjelper deg og kanskje få leve ut de bevisste drømmene du pratet om ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...