Linnie Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan få montert bunaden min på nytt? Jeg vil ikke gå til Husfliden e.l, da de tar en formue for sånt! Jeg bor i Oslo. Send meg evnt. en PM hvis det ikke er lov til å legge ut sånnt her! tuuusen takk!!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #2 Skrevet 9. oktober 2002 Hvis du ikke kjenner noen som kjenner noen som gjør det, eller kan gjøre det selv, er det vel bare Husfliden som kan hjelpe.. Det koster vel ikke så mye vel, ring og spør. Jeg fikk gjort det hos en privatperson et annet sted i landet, det kostet bare 200 kr. men hun var kanskje veldig billig fordi jeg kjenner henne.. (Hun tar desverre ikke oppdrag fra ukjente, da hun har mer enn nok med å hjelpe venner og familie..)
Nelle Skrevet 9. oktober 2002 #3 Skrevet 9. oktober 2002 Det kommer an på hvilke bunad du har og hva som skal gjøres. Kan du beskrive litt nærmere? Nelle
Linnie Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2002 Hm, ja det kan jeg! Har en Hardanger bunad som jeg kjøpte brukt i fjor, Min mor prøvde å tilpasse den til meg, men det ble noe "galt" et sted og jeg er ikke helt fornøyd med hvordan den sitter... (Stakkars mamma, hun sydde som en gal i mange uker!!!) JEg skulle gjerne ha festet livet på nytt til skjørtet, og kanskje justert litt på lengden... Kan du det? Eller kjenner du noen som kan Nelle???? *håpe-håpe* :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå