Sunnys Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Min sønn har fått sin første kjæreste. De har besøkt hverandre og hengt mye sammen. Nå har hun gjort det slutt med han.. merket at han var så trist og stille da jeg kom inn på rommet hans for å legge på plass noen klær. Så fortalte han det. Første kjærligheten, første forelskelsen og bli dumpet.. kjenner jeg har så vondt av han. En vil jo ikke at barna sine skal bli sviktet. Han er bare 13 år, men de har vært sammen i snart ett år. 💔💔💔 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Sunnys skrev (1 time siden): Min sønn har fått sin første kjæreste. De har besøkt hverandre og hengt mye sammen. Nå har hun gjort det slutt med han.. merket at han var så trist og stille da jeg kom inn på rommet hans for å legge på plass noen klær. Så fortalte han det. Første kjærligheten, første forelskelsen og bli dumpet.. kjenner jeg har så vondt av han. En vil jo ikke at barna sine skal bli sviktet. Han er bare 13 år, men de har vært sammen i snart ett år. 💔💔💔 Sånn er livet. Du kan ikke beskytte han mot alt. Anonymkode: 9454e...456
Sunnys Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er livet. Du kan ikke beskytte han mot alt. Anonymkode: 9454e...456 Nei, absolutt ikke. Mener ikke heller det.. men det gjør vondt i mamma hjertet å se sønnen min ha kjærlighetssorg 💔 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Den første kjærlighetssorgen er helt forferdelig! Tror jeg ville prøve å fortelle at du forstår at dette kan gjøre fryktelig vondt, men at det blir bedre. Men det kan ta tid! Klem til gutten ❤ Anonymkode: 1acff...e99 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Skrevet 10. oktober 2021 Kjærlighetssorg kan føles som et dødsfall. Viktigste er at ikke sorgen får ta all plass. Gi han små oppgaver uten at han skjønner hva du gjør. Som å gå med søpla, lufte hunden (har ikke dere, hør om lånehund) rake plenen osv. Alt for å ta de skrittene utenfor døra når han kommer hjem fra skolen. Anonymkode: 9797d...655
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #6 Skrevet 10. oktober 2021 Den første er fryktelig vond , her ble det litt ekstra omsorg den første tiden, men det skal sies det var et fryktelig brudd hvor det ble slengt mye dritt Anonymkode: f8946...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå