AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #1 Skrevet 10. oktober 2021 Hei jenter Jeg er en gift kvinne på 22 år, hetor og er veldig nysgjerrig på jentesex. Jeg er stadig fantaserer om sex med en annen jente. For en tid tilbake traff jeg ei kjempeflott jente på facebok, hun er 29 år, bifil, veldig åpnet og søte. Med en gang jeg så henne, ble jeg fullstendig fortapt, og helt siden da har jeg ikke klart å tenke på annet enn henne. Hun har pratet litt med meg i ettertid, og hun virker interessert i å snakke med meg, helst er interessert i noe mer enn bare chatt på facebok. Jeg er selv kjempelyst til å ha sex med henne, jeg fantaserer mye om sex med henne, slikke meg hardt, smurer mitt rump hull mens jeg stillter meg på alle fire og ba henne pule meg, rett og slett knuller og slår meg. Men jeg vet ikke hvordan kommer frem i dette?Dere jenter, har dere prøvd noe lignende? har du tatt annen jente med strap-on? eller motsatt? Takk Anonymkode: d51ac...525 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #2 Skrevet 10. oktober 2021 Hva fikk deg til å gifte deg så tidlig? Jeg har erfaring med jentesex, men ikke med strip on. Ser på meg selv som bifil, men jentesex er liksom ikke like spennende som det var på begynnelsen. Anonymkode: 911dd...293 2
Gjest Skrevet 10. oktober 2021 #4 Skrevet 10. oktober 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #5 Skrevet 24. oktober 2021 Har utforsket jentesex, ikke med stap-on, men det er en fantasi jeg tenner veldig på og har lyst til å prøve 🤩 Anonymkode: 8d0a4...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå