Gå til innhold

Inspirert av andre tråder om "invandrere som lukter rart og svette"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker ikke og krenke noen så ikke ta det personlig. Tenkte jeg skulle lage en tråd om nordmenn. Siden det bare er slike tråder om "invandrere" så hvorfor lukter så mange nordmenn rart? Og hvorfor er de mye mer uhygienske en andre?

Har hatt en del kjærester, og samboere som er etnisk norske. og det de har til felles er at de ofte har bremsespor I undertøyet sitt, og tester av utflod I undertøyet hvorfor bruker de ikke truseinnlegg? ofte vasket de Heller ikke seg på Hender etter do besøk, hun ene sa at hun bare vasket seg på hendene etter nr 2, mange av de  er gira pa analsex og oralsex etter den har vært I nr 2. Liker og bli slikket I nr 1 nr 2, 

Også maten da den lukter ikke godt spesiellt fårikålen of jukematen den luktes på flere meter avstand fysj. 

Har også merket at de lukter en del krydder spesiellt om de spiser indisk mat fks også har jeg lukter at de lukter veldig surt uffa meg.

Har de ikke hørt om normal hygiene? Hvor ofte dusjer nordmenn egenklig? Muslimer og mange andre med "invandrer bakrund " vasker seg mange ganger om dagen og klipper neglene sine regelmesdig, og barberer bort kroppshår regelmessig og bruker tanntråd og er nøye med slikt. Og vasker seg nedentil etter do besøk, I motsettning til alle mine ex kjærester og venner og bekjente som er etnisk norske og fra vesten. 

Nå får jeg sikkert masse dritt tilbake, siden jeg "rakker ned på andre en muslimer og "invandrere" men det får gå. Det er jo ingen tråder som er litt kritiske mot nordmenn her, så da tenkte jeg at det var på sin plass at jeg opprettet denne tråden, da nordmenn også kan lukte og være uhygeniske. Og ikke bare folk fra hele afrika og den  3 verden. Har selv reist en god del og I mange afrikanske land og andre land utenfor vesten og norge og veldig mange av de lukter godt og er nøye på hygiene og ta vare på seg selv. Jeg syns det blir feil og komme med påstander om at alle afrikanere eller alle fra Asia lukter svette og rart bare Fordi en selv har lukter at noen fra Asia eller afrika lukter rart det blir helt feil og dømme alle basert på egen erfaring. Har selv vært med mange etniske norske som er utrolig uhygeniske men det betyr ikke at alle er det.

Takk.

Anonymkode: cc84a...7c7

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

tester

Rester

Skrevet

Nordmenn lukter sur melk.

Anonymkode: 0afd8...980

• Liker 6
Skrevet

Tenker i mitt stille sinn at hva er det som gjør at du kun tiltrekker deg mennesker av begge kjønn med så dårlig hygiene, og har disse som partner. Det skal litt til å oppleve en hel del slike. Men men..Kanskje like barn leker best..

Anonymkode: 2fb83...cee

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tenker i mitt stille sinn at hva er det som gjør at du kun tiltrekker deg mennesker av begge kjønn med så dårlig hygiene, og har disse som partner. Det skal litt til å oppleve en hel del slike. Men men..Kanskje like barn leker best..

Skrev TS noe om partnere av begge kjønn? 

Skrevet
Aureka skrev (3 minutter siden):

Eh ja. Ts skriver om begge kjønn og at det de har til felles er innhold i truser og boksere og dårlig håndvask. Samt sexuelle preferanser hos partnere. Tenker egentlig jeg legger inn øverste teksten i hi så får du svaret.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har hatt en del kjærester, og samboere som er etnisk norske. og det de har til felles er at de ofte har bremsespor I undertøyet sitt, og tester av utflod I undertøyet hvorfor bruker de ikke truseinnlegg? ofte vasket de Heller ikke seg på Hender etter do besøk, hun ene sa at hun bare vasket seg på hendene etter nr 2, mange av de  er gira pa analsex og oralsex etter den har vært I nr 2. Liker og bli slikket I nr 1 nr 2, 

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
Aureka skrev (5 minutter siden):

Nei, tror han bare kritiserte norske damer i dette innlegget.  Da synes jeg at han burde holde seg langt vekk fra disse og heller finne seg en likesinnet utlending.

Skrevet

🤔

Anonymkode: 6b57f...595

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jeg tenker det samme om de som oppretter tråder om afrikanere og asiatere og andre folkeslag, at de velger og sitte og slenge så mye dritt om invandrere sier mer om de, en afrikanere og asiatere og andre folkeslag.  har selv vært sammen med nordmenn og andre folkeslag og jeg er veldig hygienisk av meg og jeg må si at nordmenn er en av de verste når det kommer til og oporettholde god intim hygiene, og hygiene ellers. men det er vel derfor de sitter bak en skjerm og slenger så mye dritt om andre folkeslag? (nettop fordi de er usikker på seg selv) og må rakke ned på andre.

• Liker 4
Skrevet

Sant. Min eks dusjet hver tredje dag og undertøyet luktet alltid 🤢

Anonymkode: cf38c...56c

• Liker 4
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Eh ja. Ts skriver om begge kjønn og at det de har til felles er innhold i truser og boksere og dårlig håndvask. Samt sexuelle preferanser hos partnere. Tenker egentlig jeg legger inn øverste teksten i hi så får du svaret.

Jeg er hetrofil og mann. Men jeg kjenner også kvinner som har vært sammen med norske menn som har veldig like erfaringer som det jeg har bortsett for at det er menn og ikke kvinnene de kritiserer. Tror ikke det er tilfeldig at både jeg og andre har opplevd likheter med at mange nordmenn er dårlig på hygiene..

• Liker 3
Skrevet

Sant. Min eks dusjet hver tredje dag og undertøyet luktet alltid 🤢

Æsj..ja der ser du ikke bare jeg som har opplevd at nordmenn også er dårlig på hygiene. Slik mange tror her inne.. nordmenn er så høye på seg selv

• Liker 3
Skrevet

Det er forresten helt vanlig å fise / prompe ved siden av kjæresten 🤢 noe jeg aldri kunne forstå 

• Liker 5
Skrevet

Det er forresten helt vanlig å fise / prompe ved siden av kjæresten 🤢 noe jeg aldri kunne forstå 

Æsj.. I min kultur promper man når man er på do besøk vasker seg ettetpå og ikke I et åpent rom. Med masse folk rundt

• Liker 3
Skrevet
9 hours ago, Aureka said:

Nei det gjorde jeg ikke jeg skriver mine erfaringer og jeg er hetrofil mann.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne og har vært sammen med både nordmenn og menn fra Midtøsten.  

Min personlige opplevelse er at det er kjempe ekkelt å gi nordmenn blow job. Ekkel lukt og masse kukost. Så i senga foretrekker jeg faktisk menn fra Midtøsten😅 

Det skal sies at menn fra Midtøsten også har sine dårlige sider når det kommer til hygiene og det merkes godt når man går forbi pakistanere og asiatere. 

Anonymkode: b2bdd...87f

• Liker 3
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Også maten da den lukter ikke godt spesiellt fårikålen of jukematen den luktes på flere meter avstand fysj. 

Nææ… skjønner du ikke det engang 😂. Det er jo herlig festmat, urgammel tradisjon.  Fantastisk godt med fårikål, og julematen er helt topp, alt fra syltelabber, hjemmelaget pålegg, lefser og smultringer, masse fett,  øl, dram, ribbe, surkål, pinnekjøtt og lutefisk. Riskrem  og rød saus😋
Slapp av på burgersjappa og la oss kose oss og fråtse i fred 🤣 og husk sprø svor!

Skrevet
1 hour ago, Hvemsomhelst said:

Slapp av på burgersjappa og la oss kose oss og fråtse i fred 🤣 og husk sprø svor!

Nice try I min kultur spiser vi ikke mye junk food🙂 har Heller ikke skrivd hvor jeg kommer fra opprinnelig. 

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nice try I min kultur spiser vi ikke mye junk food🙂 har Heller ikke skrivd hvor jeg kommer fra opprinnelig. 

Jeg forsvarte bare litt av den gammeldagse festmaten som veldig mange er glad i, og mente ikke alvorlig det jeg skrev om burgeren.  De fleste er glad i masse god og spennende mat fra hele verden, jeg også 😀jeg ble ikke fornærmet fordi du synes at maten lukter vondt.

Skrevet
1 hour ago, Hvemsomhelst said:

Jeg forsvarte bare litt av den gammeldagse festmaten som veldig mange er glad i, og mente ikke alvorlig det jeg skrev om burgeren.  De fleste er glad i masse god og spennende mat fra hele verden, jeg også 😀jeg ble ikke fornærmet fordi du synes at maten lukter vondt.

Ok da skjønner jeg🙂

Anonymkode: 6b57f...595

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...